Wednesday, November 26, 2008

Zack- U, u see......hat happen!!

Oppp!! lupe lak nak citer....
Lawak pun ade gak...
Korang ingat tak, zack u ade bagi aku beg...
Tapi aku nak bentuk square tu...
Korang tgk lah, ape dah jadi....

Aku, baru jer pakai beg ni tau... first time nak bwk balik kg....


Sekali, aku hayun jer beg ni... tartanggal sebelah tali der....
Dua kali hayun, tertanggal dua2 belah da....

See, sudah tiada tali nyer....

Huhuhu.... tak smpi 24 jam...jase ko kat aku beg..............

Aku bukan isi ape...aku cume isi ni jer.....
Zack-U, cepat, alang nak replacement...
Alang nak tanye... ko ikhlas tak, mase beli beg ni tuk alang?
Kobin....tak kecian ke ngan alang......huhuhuhuhuhuh

10 comments:

Ceera said...

hahaha.. patut la jahanam beg tu.. letak hp segala bagai.. lain kali, kaklang masuk sekali la dalam beg tu..

=P

Eina said...

gam je ngan gam gajah..hahaha

KV said...

berat sgt kut!

sepet a.k.a zack_u said...

hahahaha!!
tunngu la kobin balik kaklang oi..
nak tunggu sangat lah lame..huhu!

chUNk said...

hiks...alang, ganasnye...hahaha...ade kbarabgkalian zack_u xikhlas tu...haha... :-)

Casper a.k.a wifee en.atan said...

mak aihhh seqeba mak nenek dia isi patut la tangkai putuih. seb bek kak lang tak isi bang lang dlm tu kalau tak awai2 lagik putusss...cabuttttttttttt

juelee said...

mak aiii patut la jahanam alang....
segala tok nenek HP ada dlm beg tuh..

vagg. said...

ahahaha benda2 tuh sume kalo timbang, dah menyamai berat LESUNG BATU tau x alang.. harusle putussss

BigMouth said...

Alaaa...ingatkan bolek mcm2 kan...
kan saiz nyer besar, kalau tak wat lah saiz kecik jer..tak lah alang sumbat,selagi boleh kan...
hahahahaha...leh terime ke alasan ni...

atty's said...

adoi..doi..alang..ganas nya ko.