Tuesday, November 18, 2008

Rombongan Cik Mah

Adelah dlm 13 kete nak gi rombongan cik Mah ni...
kalau sewe bas, lebih save budjet kot!! hehehehe... gile bapak kedekot nyer....

Korang tgk lah... tu pun, kire, jalan raye ni kita org punye lah....

Sampai pun umah pengantin...
Harus amik gambar dulu...
ni sangatlah wajib!! heheeh
Sape lah ni... pasangan adik beradik ke...
Ni lah mak aku...
Aku ckp ngan mak aku...
Gambr kite wajob lebih byk dr gambar pengantin...
hahahaha...giler keji kan...

Kitaorg kene lah lepas kat tepi2 ni dulu...
Kene tggu pengantin siap...


Hari dah nak gelap ni...
Cepat lah pengantin oiii...
Tak kan lah hari nak hujan br korang nak berarak...

Haa... smpi pun pengantin...
Laa dua pasang pengantin rupe nye...
Patut lah lambat...
Tema biru pulak tu...

Jgn tersilap pengantin pulak eeeee....
Mase ni...tgh berarak lah...
Aku dah berlengas dah ni....
Ayin, dah buat muke dah...
Asyik ajak aku balik...
" Ayin, tolong jgn ikut perangai Atok yee...."
Selamat pun smpai ke pelamin...
Pelamin dorang pun, buat kat luar rumah...

Aku ingat nak merinjis lah...
Tp tak jadi...
Mane tak nyer..
Pelamin dorng ni kat tepi jalan kan...
Pas tu, jalan raye tu, is main road...
Pasti tak boleh nak tutup jalan tu...
Kete asyik lalu lalang jer..
Ye lah, org kg situ or org yg nak pergi berkelah kat sg congkak, mesti lalu jalan ni..
Tak ade jln lain dah...
So, kejap2 kene tiup wesel... suruh kitaorg ketepi... ade kete nak laju,...
Ohhhhh sgt bahaya...
Baik tak payah merinjis... silap haribulan, excident pulak!!!
Ha..korang tak percya... tgk lah....
khemah makan kat sblh sane..
khemah palamin pulah sblh sini...
tp nak wat cam ner kan... bukan kehendak dorang..
dah tak de tmpt!!!
Anyway, makanan dorang mmg sedap...
Lepas makan, aku pun ajak mak aku balik...
Opp!! aku suke telur yg dorang masak jugak..
Ala... kan kalau kite gi umah org kawin kan, dorang bagi telur kan...
Mase tgh tggu mak aku tu...
Aku boring...so aku pecahkan lah telur tu..
Sekali tgk, telur tu cam separuh masak beb!!
I like!!!!! terus jer, aku makan telur tu....
Dalam kete, aku belasah pulak bahagian hubby aku tanpe mintak izin kat dier... hahaha
Mak aku tgk, aku lahap sgt makan telur tu, mak aku pun bg lah bhgn dier kat aku... aku amik jugak!!! hahahahaha.....

8 comments:

atty's said...

meriah hah..majlis..leh lak..ade kete lalulalang ye..dah dkt ngn mainroad..nasib tade yg singgah benti mamam..

ummu_hanis said...

dasat tu. tu nama besanding maot tu. huhuhu.
lagi satu kan, patot aaa korang sume adek badek cantek cantek. mak korang mmg catek ler. huhuhu.

mummy Darin said...

akak.. add lah link kita jugak.. he..he...

juelee said...

cantek penggantinnyer..eh alang macam ikot tema je..

BigMouth said...

Hi Atty... mmg meriah pun..Lebih meriah lg dgn kereta yg lalu lalang tu kan...heheheh

Hi Ummu, tu lah pasal, sib baik tak de org yg maut...
Sib baik abah kitaorg pandai pilih wiffe kan...hahahaha

Ok Mummy... alang link eeee..

Hi julee, come kan pegantin kan.. berseri2 lagi... tu lah pasal.. same pulak warne bj alang ngan tema pengantin... hahahaha

cik wanie said...

akk,
btul lah,
akk ngn mak akk macam adk dan kakak,
tapi x blh nak agak lah siapa akk dan siapa adk kan:)

Casper a.k.a wifee en.atan said...

ishh bahye tu kak lang , wat khemah ngan pelamin tepi main road. ishhh...naper x wat kat dewan jer???

BigMouth said...

Hi Wanie, tu lah pasal kan....

Hi Casper... mungkin tak cukup budjet kot!! tak tau lah kan...