Wednesday, November 26, 2008

Bangun pagi Gosok Gigi!!!

Pagi Ahad tu, aku bangun awal tu beb!!
Cam tak cayer jer...
Tp mmg tul lah...
Aku bgn cam kul 10 pg....emmmm ha, cam tu lah...
Rase lapar pulak perut ni... padahal, smlm, mcm2 aku makan...
Terus jer aku kejut hubby aku bangun, gi sarap!!

Hubby aku ckp.... ok, jom lah....
i gi mandi dulu.....
Aku dah siap mandi...
see, rambut pin tak sikat lagi...


Harus berangan dulu...
Amik gambar lah...
Lagi pun tak tau nak wat ape kan...
sementara tggu hubby aku mandi... anak2 sumer tidur lagi....
Ternampak pulak cermin mate yg beli smlm...
Harus amik gmbr dulu ngan cermin mate...
Hahaha...poyo's kan aku....


Nmpk lak cincin yg aku beli smlm...
Cincin ni, tuk kakak aku.....

Ni pulak utk aku....
Harus aku beli warne purple...sbb mengikut warne tema blog aku....
Aku hanye beli utk akak jer... kalau ade rezeki lebih2, aku akan beli tuk adikberadik aku yg lain...
Aku dah siap dah...tp hubby aku lah, tak siap mandi lagi...
Tu lah pasal aku terpakse amik lagi gmbar....
Jgn salah kan aku... salah kan lah hubby aku.....
hikhikhikh....larikkkkkksssss!!!

6 comments:

KV said...

wah, seksi nya org kt belakang tu. Hihi

vagg. said...

aahahaha juntai2 rambut ooo alanggg.

Casper a.k.a wifee en.atan said...

hah sapa yg seksi kat belakang tu???

darling8tabby said...

hehe..ada model seksi kat belakang..

atty's said...

cantik cincin tuh

BigMouth said...

Hi, model tu mmg seksi...tu br sikit!!! Auwwww!!!!

Hi atty...tu yg terbeli tu...

Hi vagg's... saje je jatuh2kan.. nmpk seksi sikit kot... tp yg kat belakang tu lebih seksi lah....hahahaa