Thursday, November 27, 2008

Jom Masak!! Masak lagi ke?

Hari ni sera lah adalah chef kite...
Yg baju berpeluh tu la....
Die ni mak cik kantin kat Kuantan....hhahahaha..sbb tu dier pandai masak..
Cakap lah nak masak ape...sumer dier tau!!
Best2.... aku suko.... hahahaha ketawa syaiton!!

Aku cam biasa lah...tukang kacau!!

anak2 nyer jadi penolong chef lah....
Baik kan anak2 buah aku... pandai jer dorang nak wat ape... tak yah di suruh..
Bukan cam ceera.... bgi nak pecah anak suara aku...tak mau juga ke dapur...huhuhu..larikkksss
Ha... ni lum masak lagi... baru pra je....
Kan aku dah ckp, aku tukang kacau jer.... sera yg buat sumer nyer..
Jadi lah kan... aku tak nak tunjuk lebih2 kemahiran aku..nnt dorang terkejut lak nnt.

Shada...ko boleh rehat kali ni...ramai dah kedapur...lg pun ko kan penat, br balik keje..
Sera... muncung ko panjang tul lah....
Shada, jadi tukang rasa da....
Ok tak shada...?
See, rencah mee dah nak siap dah...
Opp!! lupe nak tanya, tajuk masakan ni..
Sera masak banyak sbb nak bgi kat baba sikit...

Ni die...mee goreng. Sedap!!
Tgh sibuk masak, reza ni, tak abis ngan cartoon dier..
Tgk lah ape die pakai pulak kali ni..
Ala..cekak yg ala2...ape eee... aku tak ingat lah tajuk dier..
Reza, ko belum mandi lagi kan... pergi lah mandi, nnt busuk gmbr ni tau!!! hahaha

See.....sumer dah mule menggedik lah tu..
Aku cukup bengang,bile amik gmbr, tp berdiri tegak jer.
Buatlah aksi sikit kan...
Tp, tak pe, pas ni mesti up sikit eeee...

Haaaa.... cam tu lah wat aksi...
Aku suko!!
Br nampak cantik jer gmbar tu..
Cantk ke? Heiii tak senonoh tul lah kan....hehehehe

Lagi amik gambar...
Tangga ni menjadi mangsa...
Mesti tangga ni menderita kan...

Testing2... kite amik gmbr, jari tunjuk ke atas eeeee...

Haaaa...ok, menuju puncak...impian .......
Ok, kire pas lah tu.. cepat pandai korang ni kan...

Tp, ape yg pelik jer gambar ni...cam tak berseri jer...

Laaa..patut lah, aku tak de rupe nyer..
Haaa...baru lah ok gmbar ni, bile aku ade....

Hahaha dush dush dush!!!

Masak pun dah siap... hidang pun dah siap..
Jom kita panggil birthday girl!!

Amanda!!!!!!!

5 comments:

Wawa_Nadwa said...

gambo yg tgn ke atas tuh cam otomen pul0kkk!
hehe!
=)

shibam.blogspot.com said...

alang, famili ko memang giler2 cam famili shibam gak, bestkan

vagg. said...

hahahahahahahaha nk pengsan gelak ok tgk gambo2 CUCUK BINTANG tuh. hahaha mencikk. adess. gilos sportingggg amik gambo!

cik wanie said...

alang...

kelakar lah gambar2 kat atas tue...
happy family...

yg penting keseksian alang tue yg penting,
wakakakakkaka

Casper a.k.a wifee en.atan said...

wahh best la sedara kak lang semua giler2....