Sunday, November 9, 2008

Bosan lah tu...

Dah petang kan... tak tau nak wat ape...
Lapar tu...
Adik aku, ode... gi beli goreng pisang panas...
Goreng pisang kat kedai tu mmg panas..
Sape nak beli, kene beratur..
Goreng pisang tu, die potong nipis2 pas tu, makan ngan pencicah die... cam kicap pedas tu..
Aku mule2 tu pelik semacam jer.. hai goreng pisang pin ade cicah ke...

Dorang cakap, alang cuba lah makan dulu.. sedap.....
Tp mmg best!! Aku kan cepat2, takut habis... tapi mmg tak cukup uols, ayie kene pergi beli lagi... Ayie beli, tapi kene book dulu, sbb org terlalu ramai q.
Nak wat cam ner.. kene lah tggu....

Nica tanye tu... nak sikit tak? Nak ke? hehehe, meh lah sini, nica suap kan...
Nica ni, cemburu org nyer... die geram tgk darwish.. bile aku dokong darwish, die suruh bg kat org lain.. bile aku bg darwih kat org lain, nica, cepat2 melekat kat aku balik... lawak lah ko ni nica.....
Ni lah ode... lepas kenyang makan goreng pisang jer...terus jer die pinjam lappy zack u!! Nak tgk ape tu ode...
Tak de lah... ode nak temankan hubby aku jer..... hahahaha aku terima jer lah alasan die..
" ode terus jer manis2kan wajah die, mase aku nak amik gmbr dier..." huh!!! kelakar lah..

Hubby aku, tgh ....
Masing2 dah boring lah ni... so layan lah ape yg patut kan...

1 comment:

Casper a.k.a wifee en.atan said...

kak lang pp darwish tu tembam jerr geram la tgkkk....

ishhhh