Tuesday, November 25, 2008

Bagus nyer anak dah besar kan..

Lepas melawat nekberk... kiteorg terus jer, lepak2 kat umah dak ara...
Tp aku tak pulak snap gambar...
Gmbr ade, tp kat hp hubby aku..
Biar lah hubby aku yg wat entry tu...

Lepas, lepak2 smbil makan buah jambu air... kita pun, gerak lah ke umah shadah...

Baru lah nak smpai kampung...bebel anak2 aku..
Anak2 aku ni, selagi tak smpi umah cik adah dier.. maknemyer tak smpi lagi kampung dorang...
Huh!! boleh ke?

Smpi jer...lepak2 lah kejap!!
Panas oooo...hari sabtu lepas kat Melaka...
Tak hujan pulak...

Seronak, kali ni balik kg.. sbb ramai yg balik... cam hari raye pulak.
Sera/Raiz/Reza pun balik sekali... so meriah lah!!! Aku suko!!!
Anak Shadah ngan anak sera dah besar2 dah... dah jadi anak dare...
Dorang ni sumer pandai masak...
Yg paling best...mak2 tak yah turun dapur, sbb anak2 dah ambik alaih tugas masak!!
Yess!!! so, mak2 boleh rehat...dan lelap kan mate kejap!!!!

Ni bukan tangan kau...tp tangan anak buah aku...
Anak buah aku yg mane satu eeeee?
Ntah...aku pun conpius lah....

Apahal dorang ni sumer pakai baju merah ni...
Mcm dah janji pulak...
Ayin tak masak tau... die hanye turun ke dapur sbb nak minum air!! hahaha
Ohhhh... anak aku kah itu...
Adakah dier hendak mengikut jejak mama nyer pulak......huhuhuhuhuh!!!

Sumer ni, anak2 buah aku....dorang ni sumer best!! Aku pun boleh masuk line dorang sekali...
Terase cam bebudak pulak kan....
Dari kiri : Aliah,Amanda,Fatin Nabila, Afisha, Anisha...


Dah siap masak dah.... Jom barah!!!
Time makan, aku mesti ade...
Tak payah di pakse...aku cam rela jer nak makan....hahahaha


Aku tak makan byk... aku makan ni jer.... heheheheh... ni jer ke? boleh caye ke?

5 comments:

atty's said...

aah sonok ade anak dara..dah lew harap..ekekeke..mcm atty den rileks je alang..semua anak den buek.

Ecah said...

mak ai ramainyerr anak-anak dareee!!!! seronok seyhh masak ramai-ramai camni.. sampai 3 org skali kat dapur api tu.. macam berebut-rebut nak masak pun ade gak.. hahaha kalo la adik-adik ecah cam ni kan best!!! sejuk ati mak ahahahah..

Casper a.k.a wifee en.atan said...

x caya lah kak lang makan byk itu jerkk. nanti nak tanya abg lang...hahahahahahaha

BigMouth said...

Hi atty n ecah....best oii...ade anak sedara dah besar2 ni... kitaorg, just goyang kaki...Ohh!!indah nyer dunia..

Hi casper.... nape tak percaye ke? harus jgn percaya...hahahaha

raezar said...

aku da tua da rupenye... BM lagi tua... kakakaka