Monday, November 24, 2008

Akhirnyer... pagi br gerak!

Kan korang tau, aku sepatutnye balik malam hari jumaat tu kan....
Tapi sumer nyer tak jadi....
Kita balik awal pagi Sabtu jugak...

Ade byk sbb, knp aku tak balik malam tu...
1) Sbb dah malam... aku takut lah....hehehehe
2) Sbb, rase cam malas tahap gaban..
3) Sbb, mengantuk lah... wal hal ...hubby aku yg drive..
4) Sbb... entah lah.. aku pun tak tau.... sbb sbnrnyer....MALAS kot!! aku pun tak pasti...

Korang tgk lah...
Balik nyer 1 mlm stgh jer... tp, brg yg nak dibwk balik...macam nak pindah sane jer kan...
Siap bwk tv kecik lagi..
Bukan nyer ape, takut lah pulak anak aku boring..
Dorang naik main game....

Kunci gate dulu nyer....
See, my pagar so rusty..
tat why, i kene beli rumah baru....hahahahahhaa....larikkkkkkksss!!!


tak tau knp, aku nak tapek gmbr ni...
sajer jer...sbb muke aku harus ade di setiap entry...


Bye... see u at Melaka!!!!!!

4 comments:

YanDarwisy said...

Amboi...siap hangkut tv sekali tu!

darling8tabby said...

tu dia, siap ada tv..kelasss

vagg. said...

hahahaha baek punye alasan nk beli rumah baru. baek karatkan sume benda dlm umah tuh lang.. lg cepat leh masuk umah baru lalalala

atty's said...

laki alang org melakau..rupanya sama le ngn mil aty