Monday, November 3, 2008

Akhirnye.......tercapai juge.....

Khemah lagi?
Ade open house lagi ke?
Hari raye dah habis daaaaa....
Nak kate raye deepavali, tak de pulak orang jemput gi makan.... huh!! sedih.....huhuhuhuh

Korang dapat teke ke, khemah ape ni....
Siap ade whiteboard lagi.....
hehehehe, ni khemah car wash la......................

Minggu ni aku amat lah sibuk...
Hari2 aku kerje....balik pun dah lewat malam....
Hari Sabtu ngan Ahad pun kene gi keje gak.... Penat gue!!!
Kalau tak caye, gi lah kat blog hubby aku. Hehehe, hubby aku kene jadi suri rmah tuk 2 hari tu...
Lepas gi makan malam kat Pizza tu, kita org singgah isi myk!!! Sib baik harge minyak dah turun... so, harus isi penuh!!!
Kebetulan lak, kat depan stesen myk tu ade carwash... aku ckp ngan hubby ku, singgah lah, basuh kete... Lagipun, kete aku dah berape bulan tak basuh da.....
Kereta tak basuh beberape bulan!!!!!!!
Aku harus beri alasan....
Aku sgt sibuk.... hahahaha, alasan yg dah biasa orang bagi kan... tp sile terima alasan aku ni... ini satu PAksaaN!!!!!!!

Tapi, kete aku ni, tak basuh beberape bulan pun, nampak ok jer ............... dari jauh lah.....
Kalau dari dekat, jgn harap lah...................hahahahaha!!!

Anak2 aku setia menunggu!!
Dorang sbnrnyer, boleh nyer tggu jauh2 sikit, tp sajer jer nak dekat2...
Kan nyer ape, bile macha tu sembur air kan... pas tu, air tu terpercik2 kene dorang kan..
Tu yg dorang suke tu.... boleh main air!!! Huh!!!

Kalau dah sesekali jer basuh kete, apelah salahnyer vavum sekali kan...
Dalam kete pun dah berhabuk dah...
Smpi ari tu, member2 aku tmpg kete aku, nak gi makan KFC hari tu pun complain, Oii ira, dah berape lame tak basuh kete ha.......................
Huh!!! dorang ni, tumpang jer lah kan................ jgn lah byk ckp kan...Hahahaha
Tp tak pe, member2 mmg suke berterus terang.... I like!!!!

Dah siap dah....

Rm 12 jer.... bayor jer lah....
Aku bayar RM 2 jer.... lagi RM 10 tu, hubby aku yg bayar,..... hahahaha
Aku kan manje......................hikhikhik...

4 comments:

atty's said...

samo ler..kty pun baru je basuh kete ku..setlh berbulan tak cuci..ekekkkeke

Ceera said...

kotor sangat la tu sampai 12 hinggit..

atam biasa basuh 7 hinggit je tau..

BigMouth said...

Atty, kite geng lah ....

Atam, alang kan level org mewah!! hahahaha

raezar said...

mahalnye... keta orang yg BESAR tu pon br 10 hengget je.. orang tu siap urut kaki skali ke..??