Saturday, November 8, 2008

Nak wat ape eeee?

Aku kan dah wat keje separuh jalankan...
Kotak2 sumer aku tolak tepi...
Jam dah kul 5.30 ni.... Tak de mood nak kerje....
Jom balikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!

Adriana(Ayin) balik kul 6.30 ptg. Jam masih awal lagi.Ape lagi, aku ajak hubby aku pekene teh tarik dulu kat kedai rojak.

Ni lah kedai rajak die... Rojak die Super BEST !!!!!
Malam2 pun, aku ngan anak2 mmg selalu makan kat kedai ni.Sampai, pelayan kedai ni pun dah tahu name anak2 aku....hahahahah....nampak nau, tak masak kat umah kan...

Rojak yg super Best!!
Teh tarik die, tak berape nak tarik lak petang tu....
Layan jer lah....

1 comment:

madam CT said...

kak sori ek..1stly salam perkenalan..

nk tye ar kedai rojak tu kat mana ek kak..

bulan depan ni nk blik mesia..eee sedapnya kalu dpt mkn ni..