Saturday, November 8, 2008

Jom Operasi!!!

Sistem masih dlm mood stock check lagi...
Belum month end...
Aku tak leh nak wat up date..
Computer pun tak leh nak generate ape2
Sumer bende, kene wat manually.....
Lenguh jari2 ni... sumer bende nak kene tulis.....

So, ape lagi.... wat operasilah.....House keeping... Lagi pun, dah lame benar aku tak wat housekeeping ni... smpi, file tuk year 2001 pun masih ade kat cabinet ni....Aku harus wat tindakan dr sekarang gak....................hahaha... mangkuk kau, skrg ni dah year 2008 lah.. br skrg nak wat tindakan..............emmmm hampeh!!!!

Ape lagi, tukar baju dulu... Aku mmg ade baju spare setiap mase.... Baju T ni, boss aku yg bgi, mase die pergi bali dulu, rase2 3 thun dulu kot!!!hehehe, tersimpan jer kat lam lagi aku... Mase ni lah, aku nak gunekan...

Lum start ape2 lagi.. dah tercedere jari runcing ku ini... Hun, tak gune nyer kotak!!!! Sib baik ko totak, kalau tak, aku belasah ko....huhuhuhuhu


TA Da...... sumer ni, aku nak masuk kan dlm kotak, nak campak kat store... Ade sape2 nak tolong tak??????
Kotak tu lah...jom ramai2 pukul kotak tu....hohohohohohoh lalalalalalalaalala

Best!!!! aku tengah menyepahkan kawawan ni!!!!

Gedik kan.... nak berkemas pun, nak posing2 kan...

hehehehe.. br ade mood ma....lepas posing....!!! Semangat datang!!!!

Tapi, ape2 pun, tak siap pun, housekeeping aku kalai ni... Cam ner nak siap kan, tengah wat half way, ade customer dtg lah, salesman suruh wat sales order lah, boss panggil lah.... Ahhhh!!! So, sumer letak tepi, bile nak sambung balik eeeee..............lalalalalalalaala

2 comments:

Unknown said...

aik kak,
sedang operasi sempat lagi bersnappy-snappy yer,
apapun smile alwaz:)

keje jgn x keje,
hehehehehhehehe...

pstttt,
bila dpt jumpa nie:)

BigMouth said...

ye la kan wanie, ceera dah jumpa...Wanie dtg lah mase wedding ceera, leh kite borak2!! datang eeeee....