Tuesday, November 11, 2008

Kesinambungan Buli!!!

Besa ah... dah adik beradik blogger kan...jadi citer pun harus same...
Sbnr nyer, aku ni serbe salah lah kan, nak suruh ciput belanja, smpi ramai cam ni kan..
Wlw pun muke aku ni cam brutal jer... tp hati aku ni lembut tau....hikhikhik...sile percaya..
First plan, cam ni...mase vp nak kawin dulu... laoque, di paksa tuk belanje, adikberadik pempuan jerr... same gak ngan ciput.. tak tau,cam ner boleh tukar plan lak.. ciput kene belanja sekeluarga lak... Hoh hoh oh!! nasib ko lah ciput!!

Mase kat umah, aku ckp ngan hubby aku, kalau ramai cam ni, tak kan lah cipur nak kuar duit sorang2... kering lah dier kan... dah lah nak kawin, sure byk pakai duit..
So hubby aku ckp, tak per lah... karang kite tong2 lah...
So, aku pun setujulah....

Tp, habis makan jer, si ciput ni, mentang2lah kaki dier panjang dr org lain, laju jer dier ke counter, terus jer bayar...
Kite nampak dier bayar, tp, buat2 tak nmpk lah kan... malu2 lagi, maklumlah, tak biasa kan...
Harus, nnt bile dah biasa....harus aku yg over...

Ayie, byk lak ckp dier ngan ciput hari tu... tah ape yg disembang kan...
Kalau ye pun, ajak lah alang join sekali...

Nica, tak habis2 ngan neow dier, kat umah opah pun ajak aku carik kucing, kat tmpat makan pun nak carik kucing gak!!!
Haaa... neow! tu tu tu... tunjuk kat bwh kete... penat aku menonggeng sane sini.. melayang si kenet ni....


Ciput, senyum ke, nak nangis tu... brp kene bayor tu...
Alang nak bayar kat atam... tp atam ckp, kalau bayar kat dier, harus duit tu tak dapat kat ciput!!
Huh!!! Tak nak..... cancel dengan serta merta.....


Zack U ngan aku, muke langsung tak same kan... Ana, kau ni pakai acuan mane satu eeee..
Tp yg pasti nyer, zack u lebih gedik dari aku OOOOOO... aku BAIK......!!!!! hahahaha
Ketawa besar cam syaitan!!!


Bersepah2 kan... tak sangke satu family kan....
Pandang kanan, adik aku, pandang kiri, anak aku, pandang belakang, kakak aku... hei!! sumer nyer family aku rupe eeee....
Patut lah memekak yo!!!!

Sepatut nyer gmbr ni kek atas, malas nak atur balik.... huhuhuh...
Arah, nak makan pun ko nak senget kan... hah..mmg kenelah ngan trade mark ko!!
Sib baik aku sopan jer....hahahaha
Mase aku duduk jer kat meje ni... ayie terus jer jeling kat aku... alamak, si mulut besar ni duduk sini pulak!!! dah lah VP pun duk sini... harus tak cukup lauk!! Zalim ko Ayie.... dush dush!!! Alang tak makan byk pun tau!!! Lagi pun kalau alang tak habis kan, sape nak habis kan kan.....

Korang mesti dah bace kisah buli ni kat blog VP kan... siap ade episod lagi...HAHAHAH.. kelakar lah ko ni Andak... kalau bab menyakat, serah jer lah kat ko...
Sib baik lah k.lang dier, tak kuat nyakat kan.....hehehehehe




3 comments:

attyfir said...

huhuhuh palin lawak..k0 nak kasi atam..harus atam tak kasi kat ciput..hehehhe

Ceera said...

ceh.. sama je korang.. menyakat je.. atam je yang baik.. tetiba

kobin said...

oh yg tue ke zack_u huhu