Sunday, November 9, 2008

Rezeki ku.....

Rita ni member aku yg paling brutal lah...
Kat office, die dok, kat sebelah aku...
kalau korang tengok kening dier, korang boleh agak yg die ni brutal tau!!
Kire nyer, edit kali ni, mmg aku buat khas tuk dier...
Ni kan nyer bodek tau....... hahahah, tp.. ape salahnyer kan...sekali sekala...hahahaha

Rita ni, kalau tak de kat office, senyap jer lah office tu...
Boring jer lah...kehidupan aku ari tu...

Kalau ade ape2 trip, rita ni mesti nak kene ade same, kalau tak, tak happeing lah....
nak tau rahsia tak, wlw pun kening die tebal, tapi die ni takut air beb.. tgk lah, takat buku lali jer, die berani... hahahahah larikkkkkkkkkkkkkkksss

heheheh, jgn mare eee rita...
Gambar ni, mase kitaorg kat Pulau Redang... tahun bile eee ta...
Lgi satu, rita ni, kalau bab date.. die mmg super... ko tanye lah... mesti dier boleh ingat nyer... Rita ni, cam calender lah.... Tabik spring!!!!

Cak!!! mase ni, rita ade supprise tuk aku...
Hahaha, supprise konon....
Supprise yg aku dah tau lah...

tu die, besar plastik dier kan....
Dapat view tak.... ape dlam dier...
Ta da..... Udang tu!!!!
Byk lak tu.... mane nak carik member cam ni kan.... hahahahaha
Sbnr nyer ade cerita, di sebalik udang ni...
Nak tau ke...
Hubby rita ni, kerje kat pasar... so senang lah kan...
Dulu, aku mmg selalu order jer kat die, tak yah gi pasar...

Hari Khamis lalu, hubby rita call rita...

Hubby Rita(HR) : Ta... ade byk udang lah.. nak bagi sape eee?
Rita: Bg kat Omar dah lah.. (omar tu, member office gak lah)
HR: Omar jer ke? Ira tak nak ke?
Rita: Ira bukan nyer masak....
HR: Tanye lah dulu... mane tau die nak...
Rita: Ira, ko nak udang ke?
Aku: Nak.. nak...nape, salleh nak masak kan ke? hahahaha
Pas tu, rita smbg ckp ngan hubby die ...
Rita: Emmmm die nak lah... abg nak masak kan ke? Ira tanye...
HR: Nasi nak abg masak kan jugak ke?
Pas tu rita jerit kat aku.. salleh tanye, nak masak kan nasik gak ke?
Aku jawap! Kalau boleh nak suap sekali... hahahahaha ... aku terus naik atas antar document..

Aku, turun jer... rita suruh aku bwk bekas... Yes!!! dapat udang.... hehehehe
Rita terus ckp ngan aku.. menggeletis ko eeee... geram aku!!!!balik umah nnt masak tau!!!!

Dah smpai umah... nak terus masak ke?...
hehehe... simpan dlm peti dulu lah... aku kan nyer tak nak masak ta... tp tak sempat lah... malam ni aku nak antar anak aku, si Ajoi tu, ade rombongan sekolah nak gi Kelantan n Terengganu..... sile terima alasan ni eeeee...hihihihihh
Ape2 pun, duduk dulu dlm fridge eeeee......hikhikhik!!! Nnt2 br aku masak eee.
Bile aku dah masak udang ni, aku akan tunjuk kat blog ni...
Kalau tak de2 jugak gmbr udang yg dag dimasak tu, maknenyer, aku tak masak lagilah tu...
Sabar!!! Nnt kan eeeeee... heheheheh

Opp!! lupa lak.... thanks to abg Salleh too....hehehehe... Lariksssss!!!!!!

No comments: