Wednesday, November 26, 2008

Klinik 2

Akhirnyer, kite gi lah ke klinik sohvindar..
Doktor dier sigh...

Bile hubby aku tanye, ade doktor tak, die kate ade...
Aku tggu, punye tggu... bile lah doktor nak pggil name baba ni...
Dah dekat stgh jam dah ni...

Aku tak kisah lah tggu lame... takut lah baba yg tak larat kan..
Aku kan menantu yg baik....nak aku ulang ke? heheheeh

Mase menunggu tu, aku duduk ngan m.cik... (wife baba aku da...)
Best sembang ngan m.cik ni....byk citer dier...

At last, 45 minit...berlalu... br doktor datang.. rupe2nyer...doktor tak smpi lagi...
Aduh!!! Nak aje aku pang..........

Name baba kene pggl...
check tak smpai pin 2 minit...
Ubat yg di bagi, alahai....cenonet yo...
Tp tak pe lah kan... asal kan berkesan ubat tu kat baba...
Pas tu, kitaorg pun hantar baba ngan m.cik balik..

Aku nak balik cepat, sbb nak tolong sera masak da...
Kebetulan, hari isnin 24/11/08 ni, birthday anak si shada... so, kite sambut hari ahad jer lah...smbut rama2 kan best!!

No comments: