Wednesday, November 26, 2008

Klinik 1

Baba aku ni sakit... dari smlm dah sakit dah perut die...
Smpi jer umah die.. terus jer bwk dier pergi klinik...

Tanye m.cik, nak gi klinik mane...
So, m.cik ckp, bwk baba gi klinik hidayah yer..
die ckp, klinik ni bagus....

Dah smpi dah...
Aku tgk dr luar....huh!! ramai nyer org...
Bagus betul klinik ni....


Tu dia.... ramai kan....
Ohh...ade org nak berkhatan....

teringat pulak aku...dulu mase ahoi ngan ajai nak sunat...Ajai, siap berebut2 ngan ajoi....nak dulu sunat.... tak de peraaan takut langgung mase nak sunat!! Sib baik kan... kolau tak...susah jgk aku....

See...rilex jer...adik kita berdua ni....nak daftar sunat lah tu...

Baba pun, join lah dafter, sekali..pembantu tu ckp, hari ni tak amik pasion alah p.cik, hari ni khas tuk org sunat jer..... Hahahhahaha..... kelakar pun ade... Hubby aku pulak gatei gi ckp kat baba dier...

Baba pun nak sunat ke?

Baba jwp!! korang nanya kan baba eeeee...... Aku gelak jer.... aku kan menantu yg baik gitu.....hihihihihihih

Jom, kite gi klinik lain eeee.... lame2 sihat pulak baba aku ni..asyik carik klinik jer...
Pessss... jom, kite terjah klinik lain....

2 comments:

vagg. said...

cian pakcik baba (sesuka ati aku pggil gini). haha lawak jek tgk budak 2 org pakai kain pelikat tuh

BigMouth said...

pakcik baba pun boleh da...comei kan dorang...