Monday, November 3, 2008

Musim Stock Check Bab 2

Aku tak larat nak citer berhari2 tentang stock check ni....
So, aku pendek kan eeeee....

Hari Jumaat, lepas result kuar, masih short lagi.... Kita balik kul 9.30mlm
Hari Sabtu, result better!!!! So, balik kul 5 ptg...
Tp, boss masih tak puas hari gak... so, ari Ahad kene dtg keje gak!!

K.ani, dahmcm supervisor kitaorg lah...
Die lah yg paling pening kepala, bile stock check tibe...
Check paperwork lah....
Sape tak invoice lagi,
sape tak take in stok lah... mcm2lah...

Aku, biasalah... disbb kan, aku kenal ngan brg2, tiap2 kali stock check, aku wajib dihantar ke warehuse... kire brg, carik brg yg hilang, panjat sane-sini...
Lengoh kaki aku ni.... dah tak larat nak pusing warehouse yg besar tu....
Gmbr ni, aku tgh lepak kejap kat office kat warehouse nun...
Aku penat!!! Sape nak picit pinggang aku ni.......!!!!!!

Jenat tgh check paperwork!!!!

Tp yg best nyer.... tiap kali stock check, mesti ade makan free...
Aku mmg suke benar kalau ade makan free...
Makan pizza hut lagi.... smlm baru jer makan..
Betul lah kate hubby aku, kalau VP duta Jusco, kite harus jadi duta Pizza...


Banyak nyer ko makan Taa......
Habis sekotak beb!!
Aku ingat, aku yg byk makan.... hehehehe...Larikkkkkkkkssss!!
Sile jgan percaya dgn ape yg aku tulis eeeee...

Hwa ngan Navin.
Hwa ni boss kpd navin...
See, boss navin siap serve Navin makan lari...
mane nak carik kan...... boss cam ni..
Navin, baik ko hati2... ni mesti ade udang si sebalik mee... hehehehehe
BAHAYE beb!!!!

Yg paling best... air ni..... I suko bangat!!!!

Dah kenyang kan..
K.Ani ckp ngan, aku...
Dah tak de ape nak di check dah...
Result tggu org atas ckp YES or NO lah..
Kalau NO, maknenyer, kene smbg hari isnin lah....
Kalau YES........yes,yes,yes.....YAhoooooOOOo!!!!!
Korang, doa2kan lah....Amin!!!

Lagi pun, hari ni ari Ahad, aku pun nak rehat2 gak kat umah..
So, aku balik awal... kul 3pth dah balik!!! heheheheh
Aku happy, dpt balik awal.....

2 comments:

theotherme said...

laaa..kena keje hari ahad gak ker...
harus bonus boss kena kasik kencang ni :p

raezar said...

mesti sangap gile kene keje kan...huahuahua... opis kena stock check... umah kena cari stok ayam nak bwt shup..