Monday, November 24, 2008

Jem punye pasal lah ni...

Pagi ni, jem giler oooo....
tak tau lah nape...
Rase cam nak amik EL jer..

See... sgt jem..... geram...Dah lah hari isnin....

Pukul 8.17, aku masih kat bandar tasik selatan...Pukul berape pulak nak smpai Glenmarie nie...


Huh!! rupe nyer ade excident lah....

Masalahnye...excident nyer, kat sblh sane.. Sblh aku yg nak pergi kerje ni, tak de excident pun, ape hal pulak jln lorong aku yg jem... ni mesti kes busybody!!! Berangain jer aku!!

Hah...korang tau, aku smpi kul brg hari ni...
Dekat kul 9 br smpi.... Menci!!!
Aku tak suke....... aku masaih tak paham, knp lorng lain yg excident, tp laluan aku yg jem!!!

Sib, baik bos aku paham..... TQ BOSS!!!

2 comments:

atty's said...

selalu mmg cenggitu alang..polik gak aty pikio nieh

umieadam said...

mmg slalu camtu ar..
lorong yg tak xcident ni lebih2 jem nya