Tuesday, November 18, 2008

Mama ngan Ayin...

Lebih kurang kul 12pm, kitaorg pun gerak lah ke umah mak.....
Smpi umah mak, aku tgk, mak ngan abah aku kat umah cik mah..
Aku malas nak singgah umah dorang..
Terus jer aku gi umah mak..
Hubby aku jer lah sembang2 ngan cik mah dan abah...
Harus lah aku, sinngah umah mak kan.. sbb kalau mak aku delay, boleh lah aku layan melodi kejap...
See zack u, br jer bangun tidur... terus jer layan tv...
Zack U...mandi lah...
Anak2 aku pun lepak jer layan tv..
Pas dengar sora mak aku panggil...
Jom....kite gerak!!!
Alamak, dah time pulak...
Melodi tgh hot ni....hahahahaha
Suasana ke sungai congkak ni...mmg nyaman...
Sejuk jer mata memandang kan...

Boring2 tu....aku pun main2 amik gmbr lah...
Ayin, layan jer mama dier....

Tiru ayat mak tam kejap lah...
Ayin dah rase sejuk ke....
Kalau dah rase sejuk tu, tande2 nyer kita dah dekat nak smpai dah.............hehehehehe

3 comments:

Ceera said...

oi oi.. itu ayat kakcik la.. suka2 fitnah atam.. huhu

juelee said...

cantek la muka alang putih jee..

BigMouth said...

Opp!! Sudah tukar lah yer tam...
Ohh!! Ayat ko, kalau nmpk pondok buruks kan... hehehehe

Hi Julee..putih tu sbb, kene cahaya matahari kot!! kalau tak..tak juge..hehehe