Tuesday, December 23, 2008

Tgk jubin da...

Hari Sabtu lepas, hubby aku ajak gi tgk jubin...
Mule2 nyer..aku malas nak ikut!!
Ye laah kan... every weekend..mesti ade hal... tak pernah lekat kat umah..
Esok nak gi Sabak Bernam lak....

Tp, anak2 aku sumer nak ikut hubby aku gi tgk jubin..
Ayin siap ckp ngan aku...

Ayin: Mama, Ayin nak abah lah...
Aku: Ayin tidur lah awal... kalau ayin bgn lmbt... abah tggl kan yer Ayin..
Ayin: Ye laa... tp, nnt mama tinggal dgn sape kat umah..
Aku:Mama tggl lah ngan Ajoi ngan Ajai...
Ayin: Ajoi ngan Ajai pun nak ikut abah lah mama...
Aku: ye ke....
eeemmmm at last... aku ikut jugak lah....

Hubby aku ckp nak kuar umah kul 9pg... tp, lam kul 10.30 br kuar... ye la...nak siap kan dorang, kan nyer senang.... mcm2 kenerah nyer...

Kilang Jubin ni kat Kelang.. tp, tak ingat name ner...
Dekat ngan Petronas... pas tu ade KFC... ntah lah...aku tak ingat!!!

Aku pilih....
Pening gak nak pilih...
Byk pilihan... mane yg sesuai eeeee...

Dah tentu2nyer, aku tak pilih yg ayin berkenan tu....
Sbb, aku tak minat ngan bunge!!

Aku pilih yg ni, tuk bhgn luar rumah...
Kat baranda kot!!!

Lebih kurang same jer kan.... huh, tak tau nak pilih....
Nnt dah siap, br lah nmpak cantik nyer kan....
wish for me ok....
Skjp jer aku pilih.... dah siap pilih, nnt org contractor tu, dtg amik kat kedai ni..
Senang, tak yah, aku susah2 nak angkut!! Hahahahaha
OTW nak balik tu, singgah kejap lah...
Kedai ni, kat sblh2 kedai jubin tu jer..
So, cuci mata kejap lah...
Simple jer, kicthen kabinat dier ni... tp, colour ni, cam tak berkenan jer...


Ayin, nak yg cam ni...
Ayin, cam kat umah opah jer...
Hehehe...kita org survay jer...
Tp, tak tau nak wat cam ner lagi...
Hubby aku ajak gi tgk lampu lak pas ni... survay harge lampu pulak!!
Ok.... jom!!!!

3 comments:

Monkey D Luffy said...

mesti lawa rumah nanti lepas modifed dengan jubin baru

BigMouth said...

tu lah luffy, alang ade masalah, tak pandai deco.. ade sesiape yg pandai deco!!! tulun!!!

amer@kaolas said...

wah2..tukar jubin baru?hehe..6ti leh la ambil upah kite pasang..hihi.kalau nak tukar jubin lantai,pakai yg besar 2 kaki..jenis polistar..tapi mahal la skit..kalau nak cari yg bilik air,dinding cari yg 2kaki x 1kaki.lantai bilik air terpulang warna dinding.. :D