Friday, December 12, 2008

Jom makan kenny rojes...

Mase nak gi makan pun, anak2 aku ni..mmg suke wat hal..
Nak makan KFC ke, Mc D ke, Kenney rojes....
Ahh... byk pilihan pun, pening gak...

Ajai nak KFC..
Ayin nak Mc D
Tp akhirnyer..kita makan kat Kenny rojessss...

Ayin tak berape sihat lah...
Kepale dier pening..
Makan pun tak banyak...sikit jer dier makan...

Tu ha.... manje2 jer ngan aku...

Ajoi ngan abah nyer.....wat aksi ape tu...

Aku ngan ajai...
Ajai pun nak manje gak...............hehehehe

Makanan dah smpi... ape lagi...makan lah...

Sumer org order bende yg samer....
Tak larat nak makan....byk tu...
Betul ke tak larat... korang caye ke??

Syg... amboi, skrg ni, hubby aku, senyum jer kalau amik gmar!!!

Tak brp best lah hari ni, dorang masak...tak macam hari tu...
Mesti tukang masak hari tu dah resign ...hehehehe

2 comments:

eLiyaShaKa said...

haha! assumptions yg besh...tukang masak dah resign..hehe

cian ayin. hope she'll get better soon..

Monkey D Luffy said...

comei anak perempuan. kirim salam ek