Thursday, December 18, 2008

Acara potong kek N bukak Hadiah..

Kek tiga tingkat ni, di sponser oleh VP and Laloque!!
Time kasih byk2!!
Sedap OOOOoooo kek ni....

Kek dah letak kat depan...
Acara ni, di sambut oleh adik beradik jer..
Tak panggil orang pun...
Sape yg ade kat umah jer yg sambut da...

Hadiah2 dah di kumpul...

Close up sikit!!!
Byk beb hadiah dier...

Yg nica ni pun dapat hadiah jugak...
Nica kawin ke??????
ke mane2 bwk hadiah dier.....


Pengantin dah siap nak potong kek!!
Mase nak potong kek ni... mak aku ckp ngan pengantin...
Mak: Ehhh..korang nak potong kek, pakai baju ni jer ke?
Atam: Ye lah mak... potong kek jer..
Mak: Pergi tukar baju... terus jer mak aku amik balik pisau potong kek tu dari atam.
Atam: Ala mak ni... tak payah lah tukar baju... cam ni pun dah ok..
Mak: Pergi tukar... nnt, gmbr tak cantik!!!!!
Atam: Eeeeeiiiii!! Menunjuk kan kedegilan dier... tp ttp tukar baju, smbil jerit.
Ciput..mmg anak yg baik..tak byk soal pun.. just ikut jer, ckp mak aku!!

Lepas atam dah tukar baju... terus jer dier jerit kat kitaorg... korang apasal tak tukar baju... Atam jer ke yg kene tukar baju???
Kita org...bukan pengantin... ko yg pengantin... Huh!! ni pun, nak kene jwp ke? Patut Ke???
Acara dah start!!
Kita nyanyi ramai2...
Allah selamat kan kamu
Allah selamat kan kamu
Allah selamat kan Atam dan Ciput
Allah selamat kan kamu.....

Ok, potong...
Alang nak makan kek!!!!
Aku lebih over dari anak aku... boleh ke?
Atam suap kan ciput!!

Ciput suap kan atam pulak....
uhukuhukuhuk!! gedik kan aku!!

Abg aku tumpang kek... sbb birhday dier 6-12-08 lepas..
So, boleh lah...smbut sekai kan...

Lepas, potong kek, bukak hadih...
Hadiah pertama... hadiah yg diberi oleh ayin pade mak tam nyer...

Ayin punye lah malu smpi majuk2 dier...
Kita sumer gelak kan dier...
Ayin bagi lampu tidur hijau kat mak tam!

Ni pun cantik... tp dah lupe, sape yg bagi...



wrapping paper di mane2!!

Selesai sudah....
Penat jegak bukak hadiah byk2 sekali kan...

Terus termenung...
Nak simpan mane lah hadiah2 ni...
But sumer pun best!!
On behaft of my sister... Thanks a lot!!!

5 comments:

Fieza a.k.a ibu Qaisz + Dayana + Anas said...

haa...ada pon entry ni..
lama tggu,,huhuu
lawa ler kek ceera..
byk jugak erk hadiahnye..
fuhh...

kojah said...

hahaha cm knl jerk beg guess tue...lalalala

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

oooo cake potong ngan adik beradik erk kak lang....
slalu org buat potong2 kek time makan beradab..he he he...
tp seriously...cantik banget itu cake...pandai vp pilih...sure sedap..yg plg beb coz' ada butterfly ler..

byk ceeranyer hadiah..
rezeki ceera..
tp time bukak hadiah nie mmg best...kelakar pun ada he he he..

theotherme said...

hehe..saya nampak hadiah saya comel tu..heheh

pRincESs_N said...

uhuu..ms kenduri ceera...cm nk tego kak lang...tp segan...huhuhu...tp kak lang de tego N...x to r kak lang tau N ni blogger ke x....huhuhuh