Thursday, December 18, 2008

Pengantin dah Sampai!!!!

Macam2 hal lah....
Hujan lah pulak!!
Hujan pun nyer sikit2...tp selebat2 nyer...
Aku harap, pengantin bersabar banyak2!!

Pengantin lelaki dah smpi tepat pade wktu nyer...
Tp, dorang singgah kat umah tumpang, tuk tukar baju ke...or touch up sikit2 kan..

Time nak berarak jer...hujan turun lebat beb!!
Tunggu punyer tggu... tak berenti jugak hujan ni...
Aku rase agak lame gak tggu ...ade lam 45 mnt kot...
Abih bapak aku ckp...tak boleh jadik ni... tak kan nak tggu jgk..
Abah suruh hubby aku bincang2 ngan org sblh sane...
Lepas bincang....

Korang nampak tak payung besar tu....
Haa... payung ni, setelah aku menyiasat.... rupe2nyer... payung ni, ialah payung tmpt org basuh pinggan berteduh...
Di sbb kan hujan lebat...so, pengantin terpakselah pinjam payung ni for berarak...
Ye lah kan, tak kan nak gune...payung yg biasa tu...sure kuyup pengantin kan...

See...the very kesian aku tgk pengantin...
Tp, ni sumer kenangan yg tak leh dilupakan kan...dan akan menjadi memori manis kan....

Tgk lah muke pengantin....cam tension jer kan... ye lah.... lame menunggu...

Ni pulak.... sedare sblh ciput!!
Dorang ni sumer best2 n sporting....
Best sembang ngan dorang...

Terus jer bersanding...
Aku tak dpt amik byk gmbr pengantin bersanding...
Ni pun, aku suruh ajai yg amik kan...
Aku sibuk kat luar, layan tetamu...

Aku kempunan gak tak dpt renjis tawar dorang...

Lepas tu....Pengantin makan da....
Korang tahu...kul brp br pengantin dapat makan...
Aku rase lam 3.30pm cam tu lah...
Sure giler nyer lapar kan...

Adegan ni....aku yg suruh u....
Cam best jer kan... mencuit hati u....
So comei!!!
Lepas, pengantin makan... ade sessi amik gambar ngan family lak...
Zakhir ngan ieda...

Gambar family tanpe anak2...
Kalau anak2 join...aku rase, pelamin angan ku musnah lah....hahahaha

Pas tu, amik gmbr gedik2 bersame anak pempuan jer...
Sape yg palaing gedik!!
Hehehehe...mesti korang dapat jwpn kan....

Gmbr bersame anak lelaki lak..
Ternyata, the menantu, yg paling gediks kan...
See, the menantu baru tu... die pun nak wat muke gedik gak!!! hahaha... Best lah ko ciput!!

Hubby ngan zick...with pengantin...

Selesai sudah...
Malam karang ade acara potong kek ngan bukak hadiah pulak...
Standby je lah....


2 comments:

Casper a.k.a wifee en.atan said...

shekshi nyer bang lang tu lalalaalalalalala..

B..alang said...

Hi Casper, b.lang mmg seksi wat!! hehehee