Thursday, December 4, 2008

Lapor.....jom KFC

Nak siap kan dorang ni pun satu hal....
Di atas sifat kesabaran aku yg tinngi...
Sumer nyer sattle....

Korang tgklah si ceera tu.... die dah siap, terus tidur... bukan nyer nak tolong kakak dier ni...
Huh!!!

Ok,dah lawa....
Jom....
Permandangan pantai PD
Lame gak nak cari KFC ni...
Aku rase cam nak layan jer mate aku ni...
Tp, aku tahankan jugak....hehehehe
Akhirnyer jumpe gak KFC....
Payah tul lah...
Kalau kat KL tu, merata ade KFC kan...

Zara....adik bwh aku ...

Atam...knp ko gerak2 ni...alang nak amik gmbr ko lah...

Tgk tu...die wat hal lagi....geram aku..


Haaaa...amik ko...padan muke.... ko tak kepala sudah....hahahahaa..lariksss!!!
Hubby aku dan citer kan pasal makan KFC ni... korang tgk lah kat blog dier..
Kelakar....smpi histeria budak kecik tu, tgk hubby aku....
Layan................

7 comments:

juelee said...

alang..
nak request..
bt la entry pasal camne akak bertemu abg lang hehehe nak taw gak

vagg. said...

atam xmo kasi muka dia basi tuh.. haha.
syok gilos tgk main air tuhhhhhh.

ai said...

Alahhh..takut ilang seri le tu! merayap takpe lak si budak ceera ni..Ya Allah Kak Lang oiii, sanggup kau carik kepsi. Kalau aku le, apa yg ade je bedal! huhuhu

Luth Textile said...

haha..
macam2 citela kak nih..

atty's said...

alang..bila nak banje kfc..nak gak le..

berry said...

ahaa.
bestnyer holiday.
;))

BigMouth said...

Hi Julee....
Nak tau jgk ke... nnt lang, gue nak carik gmbr lah pulak...
Nntkan lah eee....

Ke ye vagg's... tp gedik tul lah atam ni ... pening aku!!!

Hi ai...mmg dah hilang seri dah.. abih tu, mandi kat TBR...mesti lah bertambah gelap!!!hahahaha...padan muke dier!!!

Hi Luth...thanks, sbb sudi, tgk blog alang.... awk ner blog pun ape kurang nyer..siap ade gambar org main ngan bulan lagi... huh!! so tantik ooo!!!

Atty nak makan KFC ke? jom lah....

Hi Berry, thanks yer..sbb sudi bace blog alang... ohhh..sgt2 terharu!!
Berry ni, kanak2 lagi ee... br 17 jer.., boleh pggl alang untie!!!
huhuhuhu....