Tuesday, December 23, 2008

Singgah makan kat R&R dulu lah...

OTW balik umah...singgah R&R kat kesas highway...
Kenape aku kene singgah pulak....
Sebab, aku nak makan lah...
Perut lapar balik ma...

Ajai ngan Ajoi makan ni....

Sedap ooo....
Ajai tak ajak org makan ooo...
Hembus dulu tau...nnt melecur lidah...

Aku ngan Ayin makan keow teow cantonis....BEST!!
Aku wajib makan ni....Kesukaan ku...

Licin aku makan..
Yg tinggal, hanye kulit udang...
hehehehe... buruks kan perangai aku..
Kan nyer ape, senang org tu nak basuh pinggan....hehehe, sile terima alasan aku eeee..!!
Aummmmmm!!!! Sedap!!! hehehehe

Korang jgn keliru eeee... ni satay!!!
Dah tinggal 2 btg, br ingat nak snap gambar!! hahahaa

Hubby aku makan satay!!
Tgk, tak ajak pun kan..
Tp, aku dah celok 2 btg dah.....hikhikhik....

Dah kenyang, jom balik rumah...
Wah...aku sgt rindu ngan rumah aku...dah lame tak lepak kat umah...
Asyik kuar jer....

Esok, nak gi Sabak Bernam.....
Mak aku suruh gi pagi2...
Dengarnyer, kul 9am, dah kene ade kat umah mak!!
Cepat nyer kan...
kan sanding nyer kul 1.00pm....
Aduh,.... ikut jer lah...............
Chow!!!

11 comments:

Munirah Abd said...

hehehe...akak BM..alasan itu sgt blh di guna pakai... :)

juelee said...

alang... terliur tengok sizzling ngan kuew teow kantonis.. alang kene belanje la cenggini.. hiks1

BigMouth said...

Hi munirah...hiks.. boleh tiru alasan tu, tanpa permission ku...hahahah

Hi julee..hiks...jom aaa, alang banje makan...ahaks...

akma....L said...

sluuurrrpppp ceedaaaapppnyeeeee...

[zaza zizzy zuzu] said...

alang =)
can u be my sis?

BigMouth said...

hi zaza... boleh saja....hik!! bangga ooo!!!

BigMouth said...

sluuuppp, mmg sedap akma..

.penguin. said...

sedaaap lah!

Monkey D Luffy said...

bukak jer blog ni... kebanyakan masa aku terliur

BigMouth said...

HI penguin... mmg sedap!!!

Hi Luffy...hehehe, opp!! sori, sengaje...heheehehe

Amira Zafirah said...

ahha. kedai ni sy taw. mmg slalu okay mkn kt sini.
nasi grg cili padi nye terbaik okay ;D