Friday, December 26, 2008

Demam terkejut ke?

Pagi2 mak aku call aku...
Buat suspen aku jerk!!
Nape mak call eeee...
Abah sakit ke...
Anak aku sakit ke?

mak: Ira...
Aku: Nape mak...
Mak: Atam demam...
Aku: Ye ke.... demam terkejut kot mak...
Mak: hahahahaah ketawa besar...
Aku: pun ketawa besar... layan mak ketawa...
Mak: Ye laaaaa... atam tu kecik jer.... Ciput tu kan besar orang nyer...
Aku: ye lah tu....mesti demam terkejut tu...
Mak/Aku: Ketawa lagi.........sib baik kat office...kalau tak, satu kampung leh dengar sora aku tawa!!!
Mak: Ok lah ira... tu jer mak nak cakap...
Aku: Ok.... lega.......

Sekian.....

20 comments:

L!3z@ said...

muahahah....lieza pn pn nk tergelak...hahaha...:D

*ayu* said...

nak join gelak gak la..
hahahhhaaa...
:P

p/s: mau si ceera dush dush alang pas nih..
huhuhuhu...

atty's said...

semoga ceera cpt sembuh..

cik wanie said...

wakakakakakakkakaka,
alang alang,
kelakar tol mak alang kan,
ingat saper lah sakit kan,
rupanya si ceera,
hik hik hik hik...

apapun doakan agar ceera cepat sembuh lah kan:)

kojah said...

hahahaha sy pn tompang gelak gak =)

Mama Mya said...

salam ziarah.. tumpang gelak sekaki boley hehehe.. semoga ceera cepat sembuh

(http://www.quefamili.com)

Anonymous. said...

serius lawak gila entry ni. selalu dtg bertenggek baca je tak komen, tapi kali lawak sgt2 punya pasal den komen la sikit hahaha...

tpi serius lawak ni! ;p

Zanna_MamaBatrice said...

kelakar ler kak lang...
harus kena dush dush ngan ceera lepas nie....

Casper a.k.a wifee en.atan said...

alang

steady la mak alang...sporting ooooo
sian ceera..moga cepat sembuh...

jyss said...

hahah lawak seh nk tgk dia ada sebut ke tak kat blog dia heheh

AKO said...

aikk atam demam ker ?? ehehh demam apa la tu ek :p

cik siti penguin said...

hahahah
;P

Erieq said...

buduss buduss.,tak kelaka pun wek :P

BigMouth said...

Hi uols... hiksss... lepas ni, kalau nmpk atam...sure alang kene nyorok bwh katil lagi... Takut!!!
Mak!!! tolong!!!!!

Eazy Izzuddin said...

hehehe
nk tergelak..
btw thanks kerana singgah
xD

Monkey D Luffy said...

susah kalau org ada semangat yg lemah ni... terkejut jer mesti demam. kena hati2

~~ciklinn~~ said...

mihahhahah sampai domam2 dia yerk..

aishifa said...

muhaha.. demam terkejut lah tuh.. takpe lama lama dia biasa lah..

raezar said...

Huahahahahaha...dan ha..

:: p R i n c E s S _ N :: said...

hahaha...dmam tkejut?? opss...N x kawen lg...wat2 x paham jerkk...