Friday, December 12, 2008

Jom Tgok Cicak Man.....

Lepas selesai beli hadiah mak tam, ingat nak terus balik..
Tp anak2 aku nak tgk wayang lah pulak...
Nak tgk, cicak man...

Aku ngan hubby, mmg lah baik hati kan...
Kite pun layan jer kehendah dorang...
Sib baik ade kul 9.50mlm punyer...

Ajai tgh tggu mase nak masuk dalm panggung!!

Dorang survay lak, akan dtg ade citer ape lagi...

Tp, mmg best citer cicak men ni...
Korang mesti pergi tgk..
Must support Malaysia Film..

Tp mmg best...aku bg..... 4 bintang!!!
Dah nak kul 12 mlm, br lah balik umah...
Ya Allah... keluar nyer siang... dah nak pagi, baru nak balik umah...
Hoohohohoh..esok nak gi umah mak... nak tolong masak lagi.....huhuhuhuhh

10 comments:

Y u Z z 9071 said...

Salam kenal...

best tak kat cicak man...wajar tak yuzz yang bukan budak2 ni tengok..hehe

~~ciklinn~~ said...

alang best ker citer nie..... hish taksabor nak tgok.... tapi asyiklah penuh jer kan.....

Monkey D Luffy said...

best tu jalan2 ngan family seharian... erat hubungan kekeluargaan

wanie said...

best ye cerita ni...nak jugak tgk cerita ni...tak tau bila sempat

linn said...

wahh...sampai 4 bintang ni mesti best sgt ni kan. harus menonton laa kalo cmni.

Ecah said...

wahhh cicakman!!!!~

PhoBia_oF_LoVE said...

hehe,musti tgk nie.. spe lg nk skong filem tempatan klu bkn kte..

my blog ->http://phobiaoflove.blogspot.com

Ida Athanazir from Kuching, Sarawak said...

thanx for the info! but real life i takut & geli cicak

cik anum said...

teaser ceera & ciput

http://atmosferapix.fotopages.com/?entry=1755356&back=http://atmosferapix.fotopages.com/?page=0#CommentsTop

darling8tabby said...

best ker...harus nak kena pi tengok tu