Tuesday, December 16, 2008

Aku Kepenatan....


Sorry.... dah lame tak up date...

Aku kepenatan yg amat sangat..


Semalam aku kerje...

Lepas, kerje....singgah umah mak....smbung tolong kemas2 barang lagi...


Penat beb!!


So, mungkin aku akan update, petang2 ni eeeee....


Uol's paham kan.......hehehehe...


Luv u ol's!!!!!!


6 comments:

juelee said...

maunyerr tak penat...
tengok ke hulu ke hilir masa kenduri...
nak tegur pun cam takot2 tapi tegur gakk..
ingat tak saya?
tapi kiter tak sempat amek gambo sama la

BigMouth said...

Alaaaa... Julee, nape tak pakse saya tangkap gmbr ngan awak...
Ahhhh!!rugi lah...
Tak pe, sy mmg buzy, tp kalau amik gmbr, sy mmg suke!!! hehehehehe
Time kasih eeee julee, sbb dtg ke umah kite sumer....
knp pulak tak ingat kat julee... mesti lah ingat!!!

umieadam said...

buat kenduri kendara mmg penat kak...
takpe, rehat dlu..pastu nanti sambung update yo

ai said...

pahammmmmmm cekgu!

Zanna_MamaBatrice said...

la sian kak lang erk..
yelah...mau x penat....org kanan majlis ceera tu..he he he..

nasib ler jauh...kalu tak teringin gark nak jumpa kak lang , vp & ceeraa...
takpe...minggu nie cuti puas2...he he he

sir NIK said...

moga diberi ganjaran daripada Allah swt kerana berbuat baik dan berjasa pada ibu..