Tuesday, December 30, 2008

Makan lagi dan lagi dan lagi....

Lepas beli langsir, terus jer singgah makan..
Anak2 aku, kalau makan kat luar, semangat makan dorang lebih..
Kalau keluar, mesti nak singgah makan..
itu mmg satu kewajipan.... hahahaha

Minah ni... suke sgt makanan oreng puteh... die ingat dier white sgt!!
Seminggu mesti nak makan makanan cam ni...
Kalau makan nasik jer... dier rase boring..
Boleh pulak cam tu kan...
Tengoklah der order ape.....
Boleh dier ckp...
Mama... ayin order steak!! murah jer mama!!!! Huh!!!

Ajoi, ajai ngan aku, makan ni jer....
Ajai... hari tu, sngat baik!! tak merajuk pun!!! i like!!!
Cam tak sedap jer muke aku kan..
Tp, aku makan habis!!! hahahahaha

Hubby aku lak, mesti nak makan nasi.. tak boring ke!!!!

Lepas makan, nak balik lah pulak..
Esok, nak gi umah Atam....

2 comments:

~~ciklinn~~ said...

sedapnyer black paper stik tu..mengancamm sekalik.. model dia pun comell... hiihiihi

Mogen Ali Rico said...

nasik lerr yang sedap..tak dapat sehari..boleh jadi angauu