Friday, December 12, 2008

Gi IOI mall...

Smlm kan cuti tul org Selangor... (Sultan Selangor Birthday)
So, aku ngan hubby bwk anak2 gi IOI Mall.
Kan nak beli hadiah tuk Mak Tam dier...
Lagi pun, baju hijau tuk anak lelaki aku lum beli lagi...

Yg aku tak suke gi IOI mAll ni kan nyer aper...
Jem giler mase nak parking...
I dont like!!!

Sampai jer...terus carik baju dorang...
Payah gak nak carik... ye la...dorang kan dah besar..
Dah pandai nak pilih...yg mane satu yg sesuai tuk dorang...
Pandai lak nak sesuai kan tuk kulit lah...
Macam2!!

Ajai nak yg mane satu ni.....
Yg ni dier suke gak... tapi bile ajoi komen cam baju terbalik, terus jer dier tak nak...

Ajoi pilih yg ni... Ok lah tu...hehehehe

Mase, carik2 baju ni...perut dorang dah mule lapar...
merengek jer nak makan...nak makan...

Alahai....tak leh nak sabar sikit lah korang ni..
kalau tak di ikutkan, mule lah muke dorang monyok!!!
Jom lah makan...

2 comments:

umieadam said...

anak2 la ni mmg derang suka tentukan apa sj sendri...

Monkey D Luffy said...

yamg first tak sesuai.

kedua dan ketiga nampak sempoi.

tapi yang last tu nampak segak dan smart. good choice lor