Friday, December 12, 2008

Nak naik kude pulak...................

Mase makan2 tu... hubby aku dah beli kan ubat tuk ayin...
So, ayin dah ok sikit dah..

Rupe2 nyer, ayin teringin nak main kude ni...
Patut lah dier asyik pandang bende alah ni jer....Sian lak aku tengok.. Layan jer lah...

Ajoi tak nak naik..sbb dier ckp, dier dah besar...huhuhuhuu
Tp aku tau, sbnrnyer dier nak..
Tp dier takut mama dier, masuk kan gmbr dier dlm blog...hahahahaha
Kelakar lah korang ni...

Ayin pun pesan..mama jgn masuk kan dlm blog tau...
Tp, wajib masuk ma...

Penat aku wat muke sengeh...
Dah lah pusing byk kali... bile nak berenti ni...
Ayin dah besar pun, nak suruh aku teman dier kat atas ni..

Hehehehe...tp merase gak aku pusing2 ngan kude2 ni..
I tak pernah tau...
Sib baik anak aku nak naik...
Hahahahahahahahaha!!!!!!

Jom carik hadiah Mak Tam....

4 comments:

akma....L said...

sy pn x pnh naik itu marry go round jugakkk.. huhu

Monkey D Luffy said...

oh sakit mengidam rupanya

wanie said...

ni kat ioi mall tu ye..irfan pun pantang nampak benda ni..mau guling2 dia nangis nak naik benda ni..bila naik takut pulak dia

Sue@MamaMaryam said...

aaaaaaaaaa x suka naik kuda pusing ni..pening.. klu maryam nak naik selalunya en abu yg akan naik sama.. mama tukang tembak ngan kamera jek.. hihi