Wednesday, December 10, 2008

Masak lagi da.....

Nampak tak daging seketul tu....
Haaa.... tak tau lah, semenjak dua menjak ni...knp lah....asyik2, aku jer yg kene wat keje ni...

Banyak pulak tu.... Lenguh badan aku ni.....

Potong kecik sikit lah...senang sikit nak empok...

Ape lagi nak masak rendang lah, tuk takbir raye malam ni...

Ape korang tenung jer.... tolong lah.....
hehehehehe... takut tak.... i garang ni.....

Selingan yer...
Ni mak aku gak yg suruh amik gambar letak tak blog lagi.
Kan nyer ape.... atam/ceera masak nasik goreng beb... pagi tu...
Sedap pulak tu... smpai habis sekuali....
Aku tak dapat rase pun tau...
Atam.... masak kan tuk alang lak!!!!! alang nak jugak!!!

Akhirnyer.... siap gak.... nmpk cam sikit jer kan... 5 kilo ni....
ade sesiape nak picit pinggang i tak!!!

Suasana di dapur lah...

Dah siap dah.... nak makan tak.... dah habis dah pun....hehehehe

VP, sibuk amik gmbr sblm tetamu datang...
Cabut!!!!!
Takut VP marah.....................hikhikhik

9 comments:

juelee said...

wahh banyak 5 kg....
patut sakit pinggang alang

Sikelu said...

errkkk. tak goyang kah kameranya iteww.. buka kah dia sedang fenin2..?

nuarliesya said...

alang nie mmg xpert betuilah bab2 masakan nie..yang tak tahan nyer habis dengan mak2 sekali supporting untuk interprem dalam blog kan...menu apa malam tu alang?

jyss said...

wah atam masak? mimpi apakah ittew? heheh

BigMouth said...

Hi Julee, mmg sakit pinggang ooo....

Hi Sikelu... org nyer pun dah goyang!! sure lah goyang sekali gambar tu....uhukuhuk

Hi Liesya.... alang tk expert pun... alang cume tolong jer ma....hihihihih

Hi jyss...tu lah pasal... mak alang pun terkejut gak!!!

yong said...

perghh 5kg????

re: salam kenal juga..

Monkey D Luffy said...

hehehe

p/s: salam perkenalan

JuJue said...

takotttt tgk alang pegang pisauu tu....horrorrr...
nasib muka lawo...ilang keganasan okehh!!

♥Zack ~ 'A♥ said...

wahhh alang, leh saing mak sy ar dlm bab2 keje dapur nihhh... :D sangat rajin okeh u olsss.. baguih2..

kak vp sompek lg tuh nak ngambik pic.. :P