Monday, December 8, 2008

Ayin pandai wat Tocang!

Ayin dah pandai wat tocang dah...
Dulu, jenuh aku ajar dier wat tocang... tp tak pandai2... tp skrg dah succes dah..
Wlw pun tak berape kemas, tp, kire ok lah...

Aku sajer jer suruh dier wat tocang rambut aku...kalau tak, dier mesti nak kacau, abg2 dier main game...
Abg2 dier, bukan nyer tau berlembut ngan adik2...
Tau2...berdebuk jer, kene kat ayin.... cian aku tgk ayin ni...
Tp, dier ni tak serik.... dier suke sgt kacau abg2 dier!!!

tu... dah siap dah...

view dari belakg lak...
ok kan...
ok lah eeee....dari tak aaaaa...

Lepas wat tocang rambut aku... penat sangat... terus tertidur...
Ayin ni....tidur pun comei...
Tak tahan...tgk lah kaki dier tu...
Tidur pun nak berlagak cam org kaya jer.....hehehehehe

3 comments:

Luth Textile said...

amboi..
pandai dia..

berry said...

waa.
tidur pn ade style laa.
;))

vagg. said...

alanggggggg
saya masa kecik dulu pun tido kaki cam ayin kak
hahahaha.
lama la gak.. adala sampai umu 20/21 gitu
ahahaha