Monday, December 29, 2008

Last minute shopping baju sekolah!

Lepas hantar mak balik umah...kitaorg lepak kejap kat umah mak..
Lepak ngan atam... kesian atam... serius gak demam dier...
Semoga atam cepat sembuh...

Lepas tu aku ajak hubby aku gi beli baju sekolah...
Tak pernah aku lewat cam ni tau...
Selalu nyer, aku dah sattle dah baju sekolah anak2 aku..
Tahun ni, tah ape kene nyer, lmbt pulak aku...

Aku nak beli brand canggih... tapi kat Fajar ni tak de pulak..
Biasanyer aku gagah, carik gak, smpi ke Shah Alam pun aku sanggup, tp tahun ni, aku mmg tak de mood... tak tau lah kenape..
Aku beli jer... ape2 brand pun tak pe lah...

Ayin, sibuk nak beli pencil case...

Dah berlambar dah kat umah..tp, dier ttp nak jugak...
Aku tak kisah... tp, nnt pecil nyer, bukan nyer dier simpan dlm ni, tp dier letak dlm poket baju sekolah... BOLEH KE????? huh...angin jer aku...

Anyway... baju sekolah.....sattle!!!!!!
Korang dah satte ke???
hehehhe...ade hati nak tanye org kan.... larikkkkssss!!!!!

3 comments:

akma....L said...

hehehe... bese la kak bm.. sy pn cmtu gak dulu.. keh3!! nway tahniah dpt ank buah baru.. =)

goasop said...

macam2 design pencil case skrg. jeles ayin dapat pencil case baru. *huks

ai said...

aku bukan takat last minute...ntah x tau nk panggil apa dah. LOM BERBELI LAGI BEBUDAK TU PUNYE PEKAKAS + BAJU SEKOLAH TAUuuuuuuuuuuuuuuu...huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

lom gaji wei :(