Thursday, December 18, 2008

First Guest!!

Korang nak tau tak, sape kah tetamu yg paling awal smpi ke umah aku pade 14-12-08!!!
Ni lah org nyer...
Rita ckp, dier tak dpt dtg hari ahad sbb hubby dier keje...
Tp, die kencing aku idup2 beb!!
Aku tggu gak hari sabtu tu... tak smpi2 jugak... ckp lah nak dtg ari Ahad beb!!

Dier nilah our first Guest!!
Dier smpi kul 12.01 am!!!
Huh!! makanan pun dah tinggal 2 jenis jer...

Tgklah...anak dier pun dh tertidur...

Terpakse lah amik turn nak makan... ye lah..aku nak pegang anak dier... anak dier, mane mau nyer...
Jenis melekat kat makpak jer...
So, no choice lah....


Anyway...thanks for coming...
Wlw pun lori hubby dier tenggelam mase nak balik kerje...dorang ttp gagah nak gi umah aku gak!! Lmbt cam ner pun dier datang gak..
Wlw pun abg salleh penat pun, dier dtg gak!!
Ohhhh!! aku sgt terharu...huhuhuhuhu

Mase dorang nak balik jer.... hari ujan pulak...
Hehehehe...dpt lah aku payung kan abg salleh kan...
Yes!!!

Hehehehe....larikkkkkkssss!!! cam larik tajuk jer kan... Tak pedulik lah kan....hahahaha

Opp!! lupe nak citer lak... yg best nyer... dorang satu family sgt sporting tau!! Mane tak ner, satu family pakai hijau, sbb nak ikut tema pengantin baru!!
Tp, syg ner... mase rita smpi.. pengantin dah tidur..tak dpt shake hand ngan pengantin!!
Baju rita tu, bau kedai lagi tau!!!!hikhikhik!!

Huhuhu.. lepas rita n family balik... terus jer smbg kerje kat dapur...nak mesin halia, bwg n bwg putih dan buah gajus!!!

Dalam kat kul 2 pagi... br boleh balik umah...
Aku sgt penat!!!

1 comment: