Tuesday, December 30, 2008

Beli Langsir!!

Hubby aku tanye... langsir mase atam kawin kat dlm bilik atam tu cantik lah... sape yg jahit?
Aku jwp... lah, tu kan mak yg jahit..
Pas tu hubby aku cam terkejut je?
Mak ke yg jahit???? Cantik nyer!!!

Petang tu, aku gi umah mak... pas tu hubby aku sembang2 ngan mak aku...
Pas tu, terus jer hubby aku ckp, Mak boleh tolong aku wat langsir tuk umah baru aku nnt..

HOREY!!!! I love u Mak!!!

Petang tu, terus jer gi beli kain langsir...

ni contoh2 langisr... mahal tu... see the harge... 3oo ++++
Cth ke 2!!!
Cth ke 3!!! Tp, aku tak nak wat cam ni... sbb aku lebih minat yg simple2 jer...

Ayin, cepat pilih....
Warne pink tak byk pilihan lah kat sini!!!
Aku dah pening nak pilih yg mane satu..
Aku nak pilih yg murah tp cantik!! hehehehheee

Yg ni pun aku beli gak.... tul lapik langsir ke2!!!

Ok, dah satte!! tak yah aku nak tunjuk, warne ape aku beli eee...
Nnt dah siap baru aku tunjuk eeeee!!!! hehehehe

Anak2 aku dah lapar, pas ni, kite gi makan eeee...

5 comments:

goasop said...

mak ai.. cam nak beraya beli langsir baru! =)

xsabar nak tgk langsir baru kak bm.

btw, pic yg first tu nmpk elegant. yang second lawa.. simple. yg no3... err.. not my taste. ehe

Miss Moon said...

wah pandai nyer mak BM jahet langsir ...untung wooo sebab kalau beli siap mmg mahal bapak gaban .

BM meh la tgk gambo anak buah kesayangan BM si nica di http://cyberphotog.fotopages.com/

JIVEBUMZ said...

wah mesti hebat langsir baru alang nanti kan?

Casper a.k.a wifee en.atan said...

alang, langsir umah saya yg macam pic no 2...senang...jolok kayu mop jer ekekekekekeke

oja said...

umah oja dok sekarang ni dah 2 tahun langsir siap .. tapi tak pasang2 pun... sebab tuan umah kata nak pasang rel langsir.. tapi nan ado nyerr. berpuluh2 kali dah cakap..nak pasang sendiri dia tak bagi.. skang ni amik kain sepit ngan pengepit baju jer.. bagus kan...hehehhe