Wednesday, December 17, 2008

Salin2 Baju...

Penat tau jadi raje sehari ni...
Name jer raje....tp mmg memenat kan...
Mane tak nyer... jadual padat u!!...

Lepas, nikah...terus jer..atam kene mandi balik... cuci mekap, sbb mak andam lain pulak nak mekap atam kan...

Tp, mak andam dier cantik tu..
The very the slim u!!!

Tak byk gmbr yg aku smpt amik!!
Aku kan org dapur...

Hanye, mase atam pakai baju yg terakhir ni jer yg aku smpt snap gmbr atam...
Yg lagi 2, tu, korang tentu dah tgk kat blog adik beradik aku yg lain kan...

Biasa lah...duduk dapur cam tu lah...
Aku kat dapur, tgh sibuk siap kan persiapan makanan tuk, malam berinai nnt...
Dorang akan smpi lam kul 8.30pm...
Kalau aku gedik2 kan depan...sape pulak nak gedik2 kat dapur kan....heheeheheh
Anyway... atam mmg cantek....

Ornald... letak lah gmbr byk2 lagi kat blog ko, alang nak tgk lah.....

3 comments:

JIVEBUMZ said...

cantiknye ceera tu kak..

Miss Moon said...

bagus nyer kak lang ...bergediks di dapor ...tew la sebab makanan malam tew best best ...hasil kije kak lang la ek

ai said...

terpetok batang idung ceera!! mmg cung melatop!