Tuesday, December 23, 2008

Jom pekene cendol...

Dah masuk kedai jual lampu2 tu, terpandang pulak, org jual cendol!!!
Hubby aku cam paham jer..yg aku nak minum cendol...
Hubby aku ajak minum cendol dulu...

Yes!!!!! i like!!!

Tu, Ajoi ngan Ayin tgh tggu giliran....

Mmg sedap cendol kat sini....
Puas hati aku..
Hari tu, beli kat pasar malam, tak berape best...
Cendol cam ni lah yg aku cari..
Korang nak rase sikit ke?
Hahahahaha

Seeee.... utk wat korang terliur!!
Aku mmg kijam!!!! hahahaha

Makan kat kaki jalan jer...
Nmpk tak, sblh ayin tu, kedai lampu... pas ni, kita org nak masuk kedai ni lah...

13 comments:

aNNa d k!nG said...

Alang..
sedaappnyerrrr

L!3z@ said...

alang...nak ckittttt!!!!

.penguin. said...

bes2,
;)

darling8tabby said...

leleh air lior i u...cedapnye cendol..

wanie said...

sedap nye cendol tu

Luth Textile said...

sedap..

nk gak...

nurfairuz said...

cendol,sedapnyaaaa !!!

yong said...

aisey kak..sajo jo buek den oanas tekak ni tu...

hehehehehehehehe

semalam baru je bedal!

Tulip Merah said...

mesti kat shah alam belakang Darul Ehsan medical center kan?

::shylicious:: said...

kat shah alam seksyen 9 kan? depan masalam @ shah alam mall. kan?kan?

hehe

Monkey D Luffy said...

sempoiiiiiii

BigMouth said...

Hi Anna d king... mmg sedap!! very the BEST!!

Hi Li3z.. meh sini alang suap kan... AAAAAAAAAA....

Hi Penguin...CAK!! hahaha..sedap beb!! lebih2 hari panas... syahdu jer, masuk ke tekak!!

Hi darling tabby.. aku mmg kijam kan, wat ko terlior!! hahaha

Sedap wanie... super dupper!!

BigMouth said...

Luth pun nak gak ke? meh sini, alang banje...j=hiks

Hi nurfairus... sedap!!

Hi yong... sori..tp mmg sengaje...hiks..

Hi Tulip merah... pandai ko.. alang bg ko, 10m markah!! hahaha...

Hi shylicious... yezzer..u r right!!
give 10 marks too...hehehh