Friday, February 27, 2009

Dah lame benar aku tak kuar makan... Asyik makan kat umah jer...
Boring mak!!!!
So smlm... aku ajak hubby aku kuar makan....

Biasalah.... pilihan kami... Restoran Upin dan Ipin lah....
heheheh... mentang2lah baru tgk movie nyer kan....
Terasa2 lak nak makan kat sini..
Terasa cam dlm panggung lak...

Sape yg gi lagi ni...............hehehe...RUGI loooooo....


Ni pade yg dah pegi tgk jer eeee...

Ni sape? mesti korang kenal kan...



Ni pulak bapak nyer si raju yg kelakar tahap GABAN!!


Opah ooooo Opah!!! Cari cucu ke opah ooooiiii!!


Sape lak yg ni... tak ingat lak name nyer...

Tgh kusyuk tgk gmbr... makanan dah smpi!!

Hubby aku makan tomyam campur...
Tom Yam kat sini tersangat lah sedap nyer...Rugi aku tak order Tom Yam...


Ajai dier order air bandung..tp tetibe pelayan tu offer bandung + cincau... so eeemmmm sedap nyer...
Akulak, order sirap limau jer....

Cak!!! hehehehe... sajer jer!!!

Hepilah hubby aku... dier yg order last sekali... tp dier yg dapat dulu oooo... tak aci oooo!!

Aku, Ajoi and Ayin...hikssss...order lamp chop!!

SEDAP!!!!

Berselera jer ayin makan... Yummmy Yummmmy!!


Ajoi bengang jer bile aku nak amik gmbr dier... mama ni, tak de priversy langsung lah... Alah.. Ajoi kan cam artis... hehehehye


Yg tak best makan lamp chop ni... bile nak potong daging ala2 orang putih ni... Lengoh tangan acik... lagi2 nak potong ayin nyer sekali!!


Ajai adalah yg paling kesian... org tu terlupe nak masak tuk dier... Lame tggu, at last tanye pelanggan tu... baru dorang masak... huh!!
Tp, sib baik ajai adalah sangat penyabar hari tu... dier cool jer...


Keputusan nyer sangat memberangsang kan...

Seperti biasa lah.............FINISH!!!! LICIN!!!!!!!!!!

8 comments:

chUNk said...

sedapnye lamb chop tu..banyak lak tu..

viruspadu said...

i hate u

i hate u

i hate u

kenapa letak gambar makanan yang lazat2 nihhhhhhhhhhhhhhh

dush dush dush

nenekrock said...

hahaha kak vp...mmg mmbencikan semua pic itu...lapaa la tgk lamp chop alang

B..alang said...

jgn lah menci2 ... sy menci masa nak bayor jer ... knape lah x kasi free makan free ... ???

ziraniza said...

jg2....esk kak vp g cari lak lamb chop ngan tomyam tu hehe

zm.azami said...

asalam...

leh tau kat mana restoran tu.. nak juga gi rasa masakan kat ctu,

sekian, tk dan wasalam

rapheydhillo said...

slam kenal..
jumpa ur blog kat umah nestum. Nak tau jugak kat mana rstoran upin & ipin ni? nanti boleh try..

-dhill-

lea said...

restoran upin ipin?
katner tuh?
xnah dgr pun
huhuhu