Monday, February 23, 2009

Sedap nyer!!!

Hari Jumaat lepas, ade org nak belanja aku makan...
Mamat ni, mmg dah lame nak belanje aku makan...
Tp aku malas nak gi..
Mcm2 alasan aku...
Tp, kali ni tak leh nak tolak dah...
Kene gi jugak lah...
Kalau tak gi... nnt mcm2 lah dier ckp... tak larat telinge aku nak dengar!!

Tu lah dier mamat nyer...
Yg pakai baju biru topi merah!!

Harus akak ngan rita ande sekali....
Aku ni, mane lah tau jalan...
Mamat ni pulak, ajak makan tmpt nyer kemain jauh lagi...
Aku yg dekat pun fail...ni kan pulak yg jauh...
Akak lah yg tunjuk kan jala...
Akak sgt cerdik tang jalan ni... leh di kata kan, sumer tmp dier tau lah..
Kalau lah aku pandai cam dier jugak!!! alanglah ....bagusnyer..

Mase duk kat meje ni...berkenan lah ngan pokok ni...

Akak order mee sizzling...
Apelah akak ni...
Ade ke order ni... ni kat giant pun ade...

Rita lak, order Mee Tom Yam..
Ni lagi lah... kat rumah pun boleh masak sendiri kan...
Heeeiii... tak pandai tul lah dorang pilih makanan...

Tgk cam aku...
Aku pilih lamp chop!! Haaa.. no baru lah best!!
Sesekali org belanje... kita harus pilih, makanan yg lain dari yg lain!!
Ingat tu tau!!!!
Ni barulah pilihan yg tepat!!!!
hahahah...harus puji diri sendiri!!!

Tp, disbbkan lamp chop ni jugak lah, kita org balik lunch tersangat lah lambat nyer..
Lunch time aku kul 1 to 2...
Tp, aku smpi office kul 3!!
Aduh... kecut perut aku!!!
Sesungguh nyer, aku seorang pekerja yg dedikasi!!!
Sori BOSS!! No more next time!!!!

3 comments:

ratna said...

hik hik.. betul betul.. sesungguhnya lamb chop kita pun tak reti nak buat..kat giant pun tak der org jual.. hik hik..

Unknown said...

amboi alang,
murah rezeki alang tau,
ehehehehe,
bila plak nak banje wanie nie,
hehehehehe....

LARIKKKKKKKKKK

A.I said...

KEH KEH..
aku pon cam alang gak. Kalau org blanje aku, harus aku order yg paling mahal. Bukak menu tu bukan tgk masakannya, aku tengok belah tepi (harga) dulu. kahhhhhhh..

tp skang sume dh tau taktik aku. Bila nk blanje aku tak bgtau. Bila aku dah siap order baru ckp nk blanje. kahhhhh! padan muka aku ;P