Tuesday, February 24, 2009

Jom tengok WAYANG!!

Ode ngan ida ckp, kalau gi Leasure Mall, mungkin tekit ade kot!! Sbb sane kwsn cine!!
Tak ramai cine nak tgk cite kartun Upin & Ipin kot!!

Anak2 aku dari minggu lepas dah sebut2 dah nak tgk citer ni..
Aku pun nak tgk gak!!
Sib baik ade tiket!!
Kul 9.30 mlm!!
Boleh lah..... Layan jer lah..
Kalau tak hari ni, bile pulak nak bwk dorang tgk kan...

Poster upin & Ipin....

See, Ajoi adalah sangat happy!!!

Sblm masuk wayang...ini adalah kewajipan...
Popcorn mesti ade tuk kanak2 ni...
Kalau tak, tak sempurna, kita menonton yer...........
Apakah??
Kalau anak happy... aku OK lah tu!!! hehehe

Apakah sumer ni...
Ini bukan gmbr hiasan...
Ini gmbr aju ngan hubby!!

Jom tgk wayang!!!
Citer ni mmg best!!
Mase bab kejar mengejar tu, mmg menyeram kan... aku siap, tutup2 mata, sbb takut!!
Ade ke patut kan... kan kartun jer... mengapa kau harus takut!!
Tp, itulah aku!!! hahahahaa
Terlebih sudah!!!

3 comments:

Dba Ghani said...

napa x ajk ?!!isk!!!

Mya Zulkifli said...

bestnye

O said...

malam ni bOnda nak tengOk citer geng..yey! jOm kak BM, tengOt skali lagi.. =)