Friday, February 20, 2009

Mane nak carik!!!

Lepas minum cendol... aku tak gi mane2 dah...
Terus jer balik rumah..
Lepak ngan anak2 bujang...
Tak lame pas tu, hujan turun...punyer lah lebat!!!
Huh!! aku cuti lak tu..
Kalau dpt tidur ni, kan best!!
Tp, tak tau lah... mate aku tak leh tidur lak!!!
Geram tul aku!! tergolek kiri kanan... tp tak juge tidur!!

Ahh... baik aku wat keje...
Kebetulan, aku ade bwk keje balik umah.... so layan ni dulu lah...
Mane tau, pas ni leh ngantuk!!

Wajah aku sangat serius kalau berkerja...
Tak do nyer nak sengeh2..
Watak aku terus jer bertukar!!!
Jangan takut yer...... aku mmg begini!!! hikss!!

Reply email lah segala....
Tp, at the end... aku ttp tak tidur smpi ke sudah...
Dah kul 12.30 mlm, masih tak tidur lagi..
Wat wrong with my eyes ni....
Geram tul lah......................

1 comment:

BigMouth said...

Ah ah shafie.. zack u ckp, kene abg lang tepuk, br leh tidur...heheheh
Larikkksss!!