Friday, February 6, 2009

Sup pe dek lagi da.....

Ptg sblm balik keje, aku pesan ngan hubby aku beli santan. Aku rase cam nak masak jer malam ni... Pas tu aku tanye, nak masak ikan ke ayam...
Hubby aku, jwpn biasa lah... " i tak kisah" apa2 pun boleh..
Aku ingat nak msk lemak cili api ke, atau kari... tp, nmpk nyer tak jadi lah pulak!!

So, mlm ni, aku masak yg simple jer!!!

Kentang goreng....
tuk ratah2 lepas makan... smbil cicah ngan sos depan Tv kan best dan menyelerakan!!

Bahan2 yg belum di masak!!

Setelah dimasak!!!
Sblm makan amik gmbr gedik2 ngan ayin!!
See, ayin so gedik kan...
Ikut perangai siape lah ni....hiks!
Ayin, takut ma tgk mate ko!!
Larikkkkkkksssss!!!

Ape lagi, makan lah....
Wat mase ni, aku sumer makan kat hall jer sbb kita org masih tak beli lagi meje makan lagi...
So, lepak tengok tv kat sini, makan pun kat sini.. hehehehehe...

Lepas kenyang ni, nak tgk anak2 aku wat kerje sekolah nyer!!!

Bye!!!

6 comments:

fazemy said...

Comelnya anak perempuan U. cantik.

Zaleha Ismail said...

BM, menyelerakan betul masakan tu.... yum yum yum....yummy... Semalam kat belakang kete leha eh... apasal tak hon....hehehehe..Teringin nak jumpa secara live... asyik on maya aje...hehehehe

aishifa said...

ingatkan alang cite pasal sup, biler dah baca abis n3 nih baru tau ..sup pe dek..

NIMI♥ Co. said...

iye ke alang masak nie?tak caye r

nono said...

salam,

hye alang..."salam perkenalan"...kita dh link alang...hehehehe..

Ajwin Ajeera said...

sedapnya~
nk sket~~