Friday, February 13, 2009

Pencarian cadar tuk anak bujang...

Katil dah smpi, tapi cadar nyer tak de lak...
Cadar lame tuk anak bujang mmg nan ado!!
Sbb, dulu dorang nyer katil queen size.... sekrg dah tukar super single size....

So mlm tu gak, aku call member aku, tanye kat maidin ade jaul cadar tak...
Rita kate ade, tp, tetiba jer, hubby dier jwp. kat ole2 pun ade, terul jer,aku jwp..
ok bang.... huh!! menggedik di situ!!!
Nak wat cam ner kan...aku mmg gediks!!!

So, pencarian di ole2 menghampe kan..... tak de cadar disini.....

Lagi satu hal.... mase nak kuar dari ole2 ni, parking dier pakai token... Mesin ni, wat hal lak, sekali parking 50 sen jer, tak leh letak shiling, die suruh insert duit kertas, duit singgit dah masuk, masih lagi dier suruh insert duit!!!

Mase ni, berangin jer lah hubby aku... Die hon2 security guard kat situ, tp dorang wat pekak jer... Lame gak lah kat sini... Westing time tul lah...

See, dah byk kete beratur belakang... Dah dekat 15 minit cam tu, baru lah, tokei dier datang ngan muke cam celak.... ngan sombong nyer bukak pagar tu, hubbu aku mase tu dah bengang dah... terus jer, kuar daru situ... 50sen lagi, ko betul kan lah system korang yg lausi tu!!!

Terus jer gi Maidin...Tapi kat maidin ni, corak cadar nyer sumer bunge2 da... Tak kan lah anak bujang aku nak pakai cadar bunge2!!! Tak sesuai langsung....

Akhir nyer, pencarian kite ke Tesco...

Sib baik kat tecso ade...

Boleh lah..... Ajoi pun dah senyum, kire ok lah tu kan...

Cadang nak beli cadar, tapi byk pulak additional nyer..... hikssss!!!

Ayin menggedik di situ!!!
Jam pun dah kul 10.30 mlm dah.... jom balik!!!

4 comments:

angah iza said...

aduhai kak oi...ole-ole tu apa ade??
peniaga kat situ pon kadang2 lebih "jual muka" dr jual brg..hehe
kalo bab byr parking kete...mmg parking ole-ole la paling menyampah sekali kat malysia ni..
pekerja parking tu tau relax jek..
tau sgt ngan staf ole-ole ni..huuhuh
(sbb umh dekat je ngan ole-ole)
hehhehe

kojah said...

wahhhhhhh!!mama yg sgt sporting =)

pRincESs_N said...

wahh...y additional tuu lg byk dr y nk bli kan..bese laa tuu...

Riza said...

Comeinya si Ayin dengan gayanya!!!!!