Wednesday, February 4, 2009

Ape nak wat eee!!!

Smlm petang kan hujan..
Jln punyer lah jem!!
Nak pulak aku dok blkg lori.... waduh, bengang nyer aku!!
Aku rase nak dush2 jer lori tu...
Ade ke patut dier ngan selambe jer cilok depan aku!!
Sib baik aku ni pemandu yg ala2 baik hati gitur!!
Wlw pun aku tak rela lori tu cilok aku... tp, aku rela kan juga...
Ye la... ko nak mampus ke, tak bagi lori tu cilok... kalau ko nak kemik-riuk, cube lah kan!!! huh!!

Tp, wlw pun jem, di sbb kan umah aku skrg the nery the dekat ngan office, dlm 20 mnt, dah smpi dah... heheheh..berlagak di situ!!!!.
Dlm kul 7 ptg, anak2 aku si ajoi ngan ayin tak smpi lagi...

"biasanya udah sampei" bilang bibik!! hehehehe...kelakar kan..
Aku, kalau si bibik ni berckp, aku rase cam kelakar jer.... aku mesti nak gelak!!

Tp, tak brp mnt pas tu, dorang pun smpi.
Jln jem... kate nyer!!

Balik jer, terus jer mengadap tv...

Aku bosan..
Aku tak minat nak tgk tv..
Ahhh!! curik main basikal ayin lah...
Ni lah basikal baru Ayin...

Ajai tak jadik amik basikal ayin sbb tak de gear!!
hehehehe... boleh cam tu kan..
Anak lelaki mmg cam tu, basikal nak ade gear lah... kalau anak pempuan, kite beli ade gear pun, dier bukan nyer reti nak gune gear kan...

Huh!! baru bbrp pusingan, aku dah flat!! dah lame tak main basikal beb!!
Lagi pun, basikal kecik kan.... cam susah jer nak kayuh!!
Nnt2, aku beli satu basikal tuk aku lah...boleh lah aku ronde2 ngan anak2 aku petang2!!

Aku dah penat main basikal, dorang ttp di tmpt yg same...
Tak berganjak tgk katon!!
cume posisi ajoi jer yg dah lain..
Ayin ngan abah nyer ttp mentain kt tmpt yg same!!!

Dorang nmpk aku jer... terus perut dorang lapar!!
MAMA nak MAKAN!!

Terus jer aku ke dapur, MASAK!!!!!

5 comments:

Ceera said...

eh eh.. ajoi pakai suar ijau lah.. hehehe

♥Zack ~ 'A♥ said...

santek la umah alang..
wink wink...
ada bibik lg ok..
sgt best...
lalalalala...
tak yah wat byk keje n leh spent more time ngan family..
kekeekeke
yeke alang??
:P

arpeggios said...

kak, okey ker bibik tu. saya nak ambik tapi takut la....tapi memang sgt2 perlukan pembantu

NIMI♥ Co. said...

aini tgk balik video setuju setuju tu..lawak r!

prebetsabu said...

lama gille tak naik beskal.. ntah igt ke tak camna nak kayuh.........