Friday, February 20, 2009

Panas tul hari ni... jom sejuk kan tekak!!

Smlm, dlm kul 1 ke 2 petang tu... mmg terik kan...
Tekak pun rase cam kering jer...
Dlm otak aku, dari malam rabu tu, mcm nak minum cendol jer...
Sbnr nyer, mase amik ajoi tu, aku dah bole singgah beli cendol kat stadium tu gak...
Tp di sbb kan dah janji ngan ajai nak gi same2... so... tggu ajai balik sekolah lah..

Tu Ajai sudah smpi...
Lagi lah tekak aku dah terasa2 nak minum cendol..
Cam dah tak sabar dah ni...
Lepas dorang makan nasik, terus jer aku start engine kete..
JOM!!!

Nmpak tak, perkataan di atas tu...

Mamat yg jual cendol ni, tanya aku mcm, hari tu puasa pulak!!
Tak bermaya jer...

Tapi, sib baik cendol nyer BEST!!!!

Mase tgh minum cendol ni... ajoi tanye ngan aku!!
Mama, tak takut ke, makan kat bwh pokok ni..
Knp nak takut!!
Ajoi takut daun jatuh lah mama dalam cendol ni..
Alah... daun jer.... kalau ulat masuk, lagi best!!
Mama...eeeee buat ajoi takut jer... geli lah mama...
Ahh ko ni, tak lelaki lah cam tu...
Ahhh, tak kire, ajoi geli jugak!!
Elok lah, kalau ko geli...boleh mama makan lebih sikit!!!

Ajoi terus diam jer... mesti dier nyesal berkata2 tadi kan...


Kalau korang nak rase, cendol ni kat tepi jalan jer...
Aku dah bungkus lagi 2 bungkus dah..
satu tuk ayin dan satu lagi tuk bibik!!
Memang best... semangkuk rase tak cukup jer...

Kat ngan stadium panasonic/maksusitta tu jer...
Korang tauke jalan nak gi sini..
Kalau tak tau, tanya lah aku... aku tunjuk kan jalan nyer eeee....
hehehehe..tetibe jer kan....

No comments: