Friday, February 20, 2009

Ter.... bukan salah ku!!!

Mlm tadi, lepas makan mala... aku tgk dlm peti sejuk cam tak de benda nak di masak!!
So aku ajak, hubby aku kuar, beli lauk pauk!!
Aku pergi berdua jer, sbb anak2 aku, homework nyer tak siap lagi...

Tetibe jer, aku ter beli ni...
tak tau lah kenape??
Kenape eeeeekkkk!!
hahahahaha...
Biasa lah... pempuan!!!

Cantik tak?
Boleh lah kan...

11 comments:

Ceera said...

ala.. memang niat nak beli kan.. huhu

A.I said...

aik! ni dah masuk criter lain dah ni alang oii!! wakakakakaka..
nak beli ayam ikan, TERbeli beg lak ye???

angah iza said...

hehehhe....kalo dah pompuan tu pompuan gak kan..
tp beg tu cantik...pinjam 3jam leh ?
nak gi kenduri ..hehehhe

yong ibu chem said...

hehehehehe

'terbeli' ye kak..

tu alasan paling pemes kalau yong nak bagi tau asben!

pRincESs_N said...

TER y ni mmg x de sape bole derslhkn..sbb N pon sll jerkk TER...

Mulan said...

cantik..sweet

Dba Ghani said...

terbeli ke tercurik kak??ataupun terbayar??? hahahha

Unknown said...

huhu..
terbeli..
tertgk..
terbyr...
:pp

Naura said...

ni bukan 'ter' ni..ni memang 'aku mau ni'..wakaka..bleh pinjam..

Incik Lan Stitchz said...

Cantik gak..
hehehe...

Nak tau lebih lanjut tentang internet??

klik salah satu..

Home | Affiliate | Clickbank | HD Publishing | Reunion

Luth Textile said...

Salam, i need ur advice.. Nakkan pendapat dari anda disini

Thnkx..