Tuesday, February 10, 2009

Melabur tu baik ke tak eeeee???

Hari ahad lepas, aku ngan hubby gi tgk2 perabut!!
Bukan nak beli sofa tau, tp nak beli katil..
Tak larat aku tidur atas tilam... pas tu atas lantai lak tu...

Ni, kedai yg tah ke berape tah...aku pun tak ingat!!

Memule tu... ingat nak tgk2 jugak!!
Tp tak tau lah, same de jadi beli ke tak kan...

Tp, si sbb kan salesman ni, sgt lah kelakar...
Sore dier lmbt giler...
Dan, salesman ni mmg sgt lain...
Wlw pun sore dier sgt lmbt, tp jantan lah... kan yg lmbt ala ala tu...
Dier sgt bijak mengambik hati hubby aku tuk confirm order....

See... setiap kali dier ckp, anak2 aku mesti gelak nyer...

Alah, cam Chong Kok Sin lah kak!! Akak kenal kan... ( statemeant ni khas tuk kakak aku, korang mane kenal) hehehehe....

Anak2 aku mmg tak leh nak duduk diam... Hmpir sumer katil dorang tinggal kan jejak!!
Penat lah aku terjerit2, tp lelame, aku biorkan ajer... tak larat nak larang!!

Harus ade gmbr aku kan...
Kalau tak, aku rase, blog ni, tak munkin berseri!!!
Wakakakakaka.... jgm amik hari eeeee....

See, hubby aku tgh sign bill!!!
Aku pandang jer.....

Berjumpe lagi di lain siaran eeee..... Chow!!!

3 comments:

Ceera said...

wowwww.. sudah ada katil baru..

Riza said...

BM, JOM Bermulut besar awak tak boleh nak typelah... Frust leha dari pagi tadi lagi tau.....

Takutlah kete2 kat sini tak selamat park kat luar rmh... My hubbypun heran kenapa dia orang curi NAZA... asben I buat lawak... dia kata agaknya dia orang ingatkan ALPAHARD kot... hehehehe

Best tido katil bar????

Incik Lan Stitchz said...

wow..
bestnye..
hehehe.
hope ader citer menarik lagi dari mama..
kim salam husband..
dari blogspot member..