Tuesday, February 17, 2009

Sambut New Year lagi ke?

Malam Sabru lepas...dismbut ngan meriah sekali!!
Sane sini bunge api...

Anak2 happy jer...
Smbil tepuk tangan tiap kali bunge api di pasang...

Aku jerit...
Jgn dekat sangat!!
Nnt kene bunge api!!!!

Nak raye ke ni...atau nak smbut new year lagi...................

hehehehehe...tak do makne nyer...
Kan aku dah kabo ngan korang, malam sabtu nak gi umah sepupu belah hubby aku ade mlm berinai...
Sblm pasangan pengantin di cantumkan.... ( boleh ke gune ayat ni...) ade lah persembahan sikit....
Lepas habis bunge api di dush dush... baru lah pengantin leh gerak pelan-pelan gitu...

Yg lelaki tu lah sepupu belah hubby aku...
Name nyer fizul... dan wife dier fiza...

Kalau dah jadi pengantin, sure ade persembahan silat2 ni...
Best tgk dorang ni... beria ia bersilat pengantin...

Opp!! pengantin jgn bersilat dulu eeeee... sabar ..... hehahahaha....

Abah ade baby????
Anak ku bertanya.
Ye la.... tu lah baby abah...
Oooo... mane boleh...
Kak long pulak menyakat bebudak tu... betul lah, auntie kawin ngan abah korang semalam... hari ni dah ade baby!!!

Dari kiri : Shikin, Ayu, Harz and nisha...
semua sepupu aku kecuali nisha, anak buah aku!!
Dorang ni sumer best!!! satu kepale jer ngan aku!!!
Best jer kalau lepak ngan dorang ni....

Dlm kul 11 mlm gak, baru balik umah....
Penat ooooo....

4 comments:

myheart said...

laa kak, fizul ngan fizah tu kawan saye mase sekolah menengah dulu...

keciknye donia ne..hikhik...

attyfir said...

cute nya perantin..

org melakau mmg ade pertunjukan bunga api ek..

Riza said...

Meriahnya... selalunya yang ada bunga api...org MELAKA... sbb pernah abang ipar kahwin meriah dengan buga api mcm ni....hehehehe

BigMouth said...

hi myheart, ye ke... fizul tu sepupu belah hubby alang.

Hi Atty, yezzar... hubby alang kan org melaka...

Hi Leha...hehehe, tepat sekali!! Kalau tak de bunge api, tak sempurna lah majlis tu... tapi heran, sape yg supply bunge api kan...???? Ade ke org jual????