Monday, February 23, 2009

Lenjun sudah!!

Lain yg di suruh, lain pulak jadi nyer!!
Lepas balik dari beli rumput, hubby aku pesan ngan anak2 suruh basuh balik kete yg koto tu...
Yp, korang tau lah, kalau surh bebudak kan...
Kete kering lagi... dorang dah basah dulu!!

See, Ajoi dah lenjun!!
Tp, kete tak basuh lagi!!
Hei!! Angin aku tengok lah...

Ajai ngan Ayin pun dah lenjun..

Habis becak lah kat depan tu...

Korang ni, basuh kete ke main2!!
Aku bengang!! Sbb tu lah, aku tak suke suruh anak2 basuh kete..biar lah aku wat sorang.. kalau dorang tolong, lagi lambatlah keje aku..
Wlw pun aku tau niat suci dorang... tapi, kalau dah becak sane sini...buat hati aku panas!!!
Tp, dulu kite kecik2 pun same gak kan....hiksss!! Dr dasyat dari dorang ni!! Opp!! pecah rahsia aku!!

1 comment:

NAURAH MAKWA said...

budak2 kalau dapat main ayor, tak ingat dunia..