Wednesday, February 4, 2009

Jahit Lencana...

Mlm tadi lepas wat report tuk one of the customer, aku teringat pulak!!
Aduh!!! Lencane tak jahit lagi!!!!
Aku gagah kan jugak lah, jahit lencane mlm tu...
Mase tgh jmenjahit ni....
Heiiii!! betul2 mencabar keimanan dan kesabaran aku!!
Mane tak nyer....
Benang nyer asyik nak tersimpul jer....
Byk kali gak aku mengeluh...
Smpi, anak2 aku tanyer pun, aku cam malas jer nak layan...
Ni sumer sbb benang tu asyik tersimpul jer....
Rase cam nak baling jer pun ade...
hehehehe...GERAM di situ!!!

At the end, siap gak....
Esok, ajai akan pakai baju ni....


Ayin punyer pun siap!!!
Huh!!!!!

Close up sikit!!! boleh lah eeee dari tak aaaaa...
Lencane ni bukan sbb aku lambat beli tapi lencana yg terhangat di pasaran.
Out of stock!! Sbb tu lah lambat.
Sib baik lencana habis, kalau tak, mesti cikgu dah dende anak aku!! hiks!!
Lihatlah DUNIA!! aku tgh geram!!!
Mood aku pun dah tak berape nak baik lepas siap jahit lencane.
Terus jer aku gi baring sensorang kat bilik Ayin smbil main game handphone.
Care yg terbaik tuk menenang pikiran....hiks!! gediks di situ kan....
Layan jer lah................
Lepas tu, baru ok.

8 comments:

Zaleha Ismail said...

Pandai u menjahit eh... respect Leha.... Leha ni kebanyakan keje pompuan leha OUT hehehehe

Casper a.k.a wifee en.atan said...

kak lang
lencana dak laki kan di jahit kat poket baju ker??? me jahit kat situ ler...

MahaSayang said...

mmg boring pasal lencana ni...dulu kalau tak silap, zaman i sekolah lencana ni mcm sticker kan..iron boleh lekat..skang takde mcm tu lagi..maybe senang tercabut agaknye...

mekya@pokya said...

PANDAI AKAK JAHIT.. BOLEH LER AJAR SAYA

♥Zack ~ 'A♥ said...

pandai la alang menjahit..
saye pong ak pandai nak jahit kemas2 n lawa mcm tu.. :)

:: p R i n c E s S _ N :: said...

alalala...comeynyerr muke geram alang...

NIMI♥ Co. said...

muke sengal!hehehehhe

iza iziana hasan said...

cute nye muka bengang u =)
hahahha