Tuesday, February 10, 2009

Cam tak caye jer...!!!

Korang caye ke?
Aku tak caye?
Tapi korang kene caye lah jugak kan...
Sbb ni sumer nyer kenyataan!!

Sblm ni, aku tahu dah ramai org tag aku, tapi tak tak pernah jawab!!
Sori eeeee.... dari hujung rambut ke hujung kaki... hiks!! skema jer kan, bunyi nyer!!
Aku kan nyer tak nak jwp, tapi... tag korang tu panjang sangat...acik tak mampu nak jwp..
Korang kan tau, aku ni lembap!!!!! harap korang paham....

aku di tag oleh azira ngan asiahaha...
hiks!! dorang nyer tag sgt mudah, dan aku rase, sgt mudah tuk aku wat!!
So, dorang lah, org pertama yg aku layan....
Yg lain, jgn kecik hati eeeee....

1) gambar peti ais..
hiksss..... ni lah peti ais aku...
peti ais baru ade banyak... tapi aku simpan kat tmpt lain lah..
tggu aku byr baru leh simpan kat umah aku.... huhuhuhu..
Memandang kan, duit aku dah nipis, dan skrg ni ekonomi pun cam tak sesuai jer, aku nak tukar baru, so...aku masih pakai yg ni lagi, sehingga lah, smpi waktu....hehehehe

2) ape yg ade kat luar peti ais...
Hiksss... aku ni tang deco mmg kosong..
So, kat pintu peti ais pun kosong gak lah...
Sib baik, petang tadi, hubby aku dpt percume bende alah ni..
tu yg baru jer lekat kat sini... kalau tak, hampeh!!!

3) Brand peti sejuk...
hahahahaha...ni lagi kelakar...
Sticker nyer dah tanggal lah beb!!
Brand nyer SAMSUNG...
Aku punye lap punye lap, smpi tertanggal brand nyer!!!

Ape korang gelak!!!!

4) Ape di atas ???
Aku letak bende alah ni...
Aku tak tau nak letak mane...so aku letak kat sini lah...
kire ok lah kan....

5) Ape di dalam..?
Ni tak termasuk dlm soalan tag kan...
tapi aku sajer jer nak bagi lebih...
Hikss.... gedik kan...
Telur tu wajib bagi aku...
Sgtlah tak de ape2 dlm peti sejuk aku kan...
Nasib lah kan...
Aku nyer peti ais... ade aku kisah!!!

hahahahahaha....

Di Sbb kan aku tak suke jwp tag, so, aku pun tak akan tag org lain...

Slmt beristirehat!!!!

3 comments:

Zaleha Ismail said...

BM, I gelak sorang2 kat opis ni hehehe...Lawak betul u.... BM, leha teringin nak bagi Fridge magnet kalau BM sudi... sbnrnya leha adalah sikit2... tapi fridge leha kan boleh di lekat so daripada simpan macam tu lebih baik leha bagi kat orang... Sebahagiannya leha dah letak dining table...!!

NIMI♥ Co. said...

ahahhaha..first time erkk..busuk je alang nie

KV said...

yer..selamat beristirehat. Hihi